Citind comentariul Loredanei la articolul iniţial pe această temă, m-am gândit că ar fi necesare câteva precizări pentru începătorii în ale social media. Şi un material nou e mai eficient decât un răspuns în comentarii, deoarece nu toată lumea citeşte şi comentariile, cu atât mai puţin cei înscrişi doar la postări prin RSS de exemplu.

Un fapt important despre paginile Facebook ce trebuie reţinut este că ele nu pot fi create fără a avea un profil. De aceea o soluţie foarte bună este ca cei ce se vor ocupa de pagina respectivă să aiba profile şi să fie activi pe Facebook. Se poate astfel crea o echipă care să se ocupe de pagina respectivă, rezolvându-se astfel şi problema lipsei de conţinut în cazul concediilor, problemă care există doar atunci când o singură persoană se ocupă de proiectul respectiv.

Având un tandem de utilizatori care sunt persoane reale şi o pagină a firmei, se rezolvă şi problema networking-ului şi al comentariilor, care sunt preluate de reprezentanţii firmei. Aceştia pot apoi prezenta pagina noilor contacte şi pot împărtăşi noutăţile din pagină cu reţeaua lor.  Acestea sunt metode eficiente de a mări numărul de fani.Iar dacă nu toţi vor deveni fani, există şi pentru pagini o opţiune “Like” ce le cere vizitatorilor o interacţiune minimă. A avea însă 50 de persoane care declară deschis că le place ceva din pagina ta este o reuşită.

Astfel, atunci când alegeţi între pagină şi profil, vă puteţi baza oricând pe beneficiile oferite de profilele celor din echipă. Pagina de companie există şi nu mai aveţi problema concepţiei generale că profilele sunt pentru persoane, nu pentru firme.

Share