Facebook e unul dintre locurile trendy în care multe firme vor să fie prezente. Cum însă poate fi folosit la maximum acest serviciu e mai important însă decat moda. Şi cum m-am lovit de întrebarea de mai sus de câteva ori, m-am gândit că subiectul merită dezbătut şi e tocmai bun pentru inaugurarea unei serii despre Facebook.

Profilul este pentru oameni, nu firme

Nu vă împiedică nimeni să faceţi un profil obişnuit pentru firma dumneavoastră, este prmis şi uşor. Problema însă este că unii utilizatori ai Facebook pot considera alegerea dumneavostră nepotrivită sau, mai rău, pot crede că este o alegere intenţionată pentru a-i păcăli în vreun fel.

Pe de altă parte, numărul de prieteni pe care vi-i puteţi face este restricţionat. Într-adevăr, majoritatea paginilor de pe Facebook nu ating numărul respectiv de fani, dar scopul este să tot creşteţi numărul, fiind inutil să vi-l limitaţi în vreun fel.

Sunt aplicaţii care nu merg pe pagini. De exemplu, dacă aveţi un cont de Twitter, acesta poate fi sincronizat cu actualizarile de pe profil, nu şi cele de pe pagină. Însă este limitat felul în care vă puteţi prezenta compania. Sunt mai vizibile datele relevante pe pagină decât pe profil.

Pagina vs. grup

Aici alegerea e simplă şi e dată de aplicaţiile la care aveţi acces, acestea fiind mult mai multe în cazul paginii. Un grup de discuţii nu oferă posibilităţile paginii, dar dezbaterea este suplinită cu succes de secţiunea Discussions a paginii de companie.

Merge eventual să aveţi o pagină a companiei şi mai multe grupuri dedicate diferitelor arii de interes, asta în cazul în care discuţiile sunt mult prea numeroase si greu de filtrat.

Voi ce aţi ales, pagină, profil sau group? Şi de ce aţi optat aşa?

Share