Facebook e unul dintre locurile trendy în care multe firme vor s? fie prezente. Cum îns? poate fi folosit la maximum acest serviciu e mai important îns? decat moda. ?i cum m-am lovit de întrebarea de mai sus de câteva ori, m-am gândit c? subiectul merit? dezb?tut ?i e tocmai bun pentru inaugurarea unei serii despre Facebook.

Profilul este pentru oameni, nu firme

Nu v? împiedic? nimeni s? face?i un profil obi?nuit pentru firma dumneavoastr?, este prmis ?i u?or. Problema îns? este c? unii utilizatori ai Facebook pot considera alegerea dumneavostr? nepotrivit? sau, mai r?u, pot crede c? este o alegere inten?ionat? pentru a-i p?c?li în vreun fel.

Pe de alt? parte, num?rul de prieteni pe care vi-i pute?i face este restric?ionat. Într-adev?r, majoritatea paginilor de pe Facebook nu ating num?rul respectiv de fani, dar scopul este s? tot cre?te?i num?rul, fiind inutil s? vi-l limita?i în vreun fel.

Sunt aplica?ii care nu merg pe pagini. De exemplu, dac? ave?i un cont de Twitter, acesta poate fi sincronizat cu actualizarile de pe profil, nu ?i cele de pe pagin?. Îns? este limitat felul în care v? pute?i prezenta compania. Sunt mai vizibile datele relevante pe pagin? decât pe profil.

Pagina vs. grup

Aici alegerea e simpl? ?i e dat? de aplica?iile la care ave?i acces, acestea fiind mult mai multe în cazul paginii. Un grup de discu?ii nu ofer? posibilit??ile paginii, dar dezbaterea este suplinit? cu succes de sec?iunea Discussions a paginii de companie.

Merge eventual s? ave?i o pagin? a companiei ?i mai multe grupuri dedicate diferitelor arii de interes, asta în cazul în care discu?iile sunt mult prea numeroase si greu de filtrat.

Voi ce a?i ales, pagin?, profil sau group? ?i de ce a?i optat a?a?

Share