Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Best of Show”: Ferrari 250 GT TDF câştigă Trofeo BMW Group la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2021

Ferrari 250 GT TDF - BMW Group 2021 CDE

Încheiere strălucitoare pentru unul din cele mai importante concursuri de frumuseţe de patrimoniu din lume pentru automobile de epocă pe malul Lacului Como. Juriul internaţional de specialitate salută maşina de curse de anduranţă din 1956 în calitate de câştigător general.

Trofeo BMW Group rămâne clar în mâinile italienilor. Ferrari 250 GT TDF este câştigătorul general al Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2021. Maşina de curse de anduranţă fabricată în 1956 şi deţinută de americanul Brian Ross a primit distincţia “Best of Show” din partea juriului de specialitate. Pentru a şaptea oară consecutiv, cel mai important premiu la cel mai exclusivist concurs de frumuseţe de patrimoniu pentru automobile de epocă din lume a fost acordat unei maşini din producţia italiană. Duminică, cele trei zile ale festivalului automobilelor de epocă de pe malul Lacului Como s-au încheiat cu ceremonia de decernare a premiilor de gală. Încă o dată, festivalul a fost o sărbătoare a eleganţei şi a frumuseţii atemporale pe patru roţi.

Ferrari 250 GT TDF - BMW Group 2021 CDE
Ferrari 250 GT TDF – BMW Group 2021 CDE

Ferrari 250 GT TDF şi-a arătat supremaţia într-un platou de concurs curat cu atenţie, cu rarităţi adunate din opt decenii de istorie a automobilelor. Maşina sport fusese desemnată deja drept câştigătoare la clasa E, prezentată sub motto-ul “Big Band ’40s to awesome ’80s – Five Decades of Endurance Racing”. Maşina victorioasă poartă pseudonimul “TDF”, o referinţă la cursa de automobile Tour de France, una din cele mai vechi competiţii automobilistice din istorie, cu o primă ediţie organiată în 1899 şi apogeul atins dup[ relansarea în anii ’50. Aceasta a fost o cursă pe etape pentru automobile desfăşurată pe drumurile franceze, iar un Ferrari 250 GT a fost victorios în 1956.

Automobilul prezentat la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2021 a fost al doilea Tour de France construit în seria pe care Ferrari a continuat să o producă. În chiar ziua în care a fost înmatriculată, maşina a concurat într-o cursă de anduranţă importantă, Mille Miglia din Italia. În anii următori, coupé-ul uşor, propulsat de un motor de 3,0 litri, cu 12 cilindri, a obţinut o serie de victorii în cursele de coastă. Astăzi, starea sa perfect restaurată înseamnă ascunde cu eleganţă provocările peste care a trecut acest automobil de-a lungul campaniilor sale.

Juriul a oferit deja un punct culminant aşteptat cu nerăbdare atât pentru participanţi, cât şi pentru oaspeţi, atunci când a anunţat câştigătorii claselor şi ai menţiunile de onoare în cursul după-amiezii. Un total de aproape 50 de maşini clasice remarcabile din diferite epoci ale istoriei automobilelor au fost nominalizate la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2021. Platoul de concurs a variat de la rarităţi construite în anii ’20, când luxul automobilistic se afirma pentru prima oară, până la hypercaruri proiectate spectaculos în anii ’90. Fiecare maşină este marcată într-un mod unic prin starea sa de conservare, relevanţa istorică şi istoria individuală, transmiţând fascinaţia şi frumuseţea atemporală care au definit Concorso d’Eleganza Villa d’Este încă de la începuturi.

Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2021 - BMW Group 2021 CDE
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2021 – BMW Group 2021 CDE

Lista de mai jos prezintă “Best fo Show” şi toţi câştigătorii de clasă, alături de automobilele din cele opt clase pentru Maşini de Epocă recompensate cu menţiune de onoare. Modelul, designerul caroseriei, anul de fabricaţie şi proprietarul sunt furnizate în fiecare caz:

 

Trofeo BMW Group

Best of Show ales de juriu

Ferrari 250 GT TDF, Coupé, Pinin Farina, 1956, Brian Ross (SUA)

 

Câştigătorii claselor şi ai menţiunilor de onoare

CLASA A: TWENTIETH CENTURY STYLE: FROM TOURING TORPEDO TO RACY ROADSTER

Câştigătorul clasei

Lancia Astura Torpedo GS, Open Tourer, Viotti, 1934, Anthony MacLean (Elveţia)

 

Menţiune de onoare

Alfa Romeo 6C 1750 GTC, Spider, Zagato, 1931, Maria Cristina Trevisani (Italia)

____________

 

CLASA B: DEVELOPING THE THEME: SPACE, PACE AND GRACE

Câştigătorul clasei

Delage D8-120 S, Cabriolet, De Villars, 1938, Fritz Burkard (Elveţia)

 

Menţiune de onoare

Lancia Dilambda Serie I, Drop Head Coupé, Carlton Carriage, 1930, Filippo Sole (Italia)

____________

 

 

 

CLASA C: SHOWROOM SHOWDOWN: BRITAIN AND GERMANY BATTLE FOR LUXURY SUPREMACY

Câştigătorul clasei

Mercedes-Benz 300 SL Alloy, Coupé Gullwing, Mercedes-Benz, 1955, David MacNeil (SUA)

 

Menţiune de onoare

Aston Martin DB5, Cabriolet, Touring Superleggera, 1965, Ian Maxwell-Scott (Marea Britanie)

____________

 

CLASA D: GRANTURISMO ALL’ITALIANA: FINDING THE PERFECT GT FORMULA

Câştigătorul clasei

FIAT 8V, Coupé, Vignale, 1953, Jan de Reu (Belgia)

 

Menţiune de onoare

Alfa Romeo 6C 2500 Supergioiello, Coupé, Ghia, 1950, Jonathan & Wendy Segal (SUA)

____________

 

CLASA E: BIG BAND ’40S TO AWESOME ’80S: FIVE DECADES OF ENDURANCE RACING

Câştigătorul clasei

Ferrari 250 GT TDF, Coupé, Pinin Farina, 1956, Brian Ross (SUA)

 

Menţiune de onoare

OSCA MT4 Siluro, Torpedo, OSCA, 1949, Elad Shraga (Israel)

____________

 

CLASA F: A PASSION FOR PERFECTION: CELEBRATING 90 YEARS OF PININFARINA

Câştigătorul clasei

Ferrari 250 GT California SWB, Spyder, Pininfarina, 1960, Destriero Collection (Monaco)

 

Menţiune de onoare

Ferrari 275 GTB/4, Berlinetta, Pininfarina, 1967, Andrea Recordati (Italia)

____________

 

CLASA G: THE BIRTH OF THE SUPERCAR: LATIN STYLE LANDMARKS

Câştigătorul clasei

Lamborghini Countach LP 400 S Prototype Walter Wolf Special, Coupé, Bertone, 1978, Shinjiro Fukuda (Japonia)

 

Menţiune de onoare

Ferrari F40, Coupé, Pininfarina, 1989, Christiano Michelotto (Italia)

____________

 

CLASS H: THE NEXT GENERATION: HYPERCARS OF THE 1990S

Câştigătorul clasei

Isdera Commendatore 112i, Coupé, Isdera, 1993, Phillip Sarofim (SUA)

 

Menţiune de onoare

McLaren F1, Coupé, McLaren, 1995, Ahmad Gozal (Emiratele Arabe Unite)

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.