Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bergenbier lanseaza programul national dedicat Zilei Barbatului!

· Bergenbier oferă peste 500.000 de premii în cadrul programului naţional dedicat Zilei Bărbatului
· Bergenbier lansează Q-Pack-ul de 1L şi 2L cu fotbal inclus

Cu ocazia Zilei Bărbatului, Bergenbier dă startul programului naţional de activare a consumatorilor, în cadrul căruia pune în joc peste 500.000 de premii! Acest program, împreună cu lansarea Q-Pack-ului de 1L si 2L cu design special dedicat fotbalului fac parte din campania de promovare a Zilei Bărbatului 2010. Ambele iniţiative se înscriu în acţiunile pe care Bergenbier le organizează în această perioadă pentru a marca importanţa zilei de 5 mai pentru toţi bărbaţii din România!

Promoţie Bergenbier cu peste 500.000 de premii!

În perioada 19 aprilie – 15 mai, Bergenbier va desfăşura promoţia cu acoperire naţională, dedicată Zilei Bărbatului. Promoţia va fi vizibilă în peste 15.000 de locaţii din canalele HORECA şi RETAIL.

În cadrul programului, “prietenii” Bergenbier vor putea câştiga unul sau mai multe dintre cele peste 500.000 de premii puse in joc: tricouri, pahare de colecţie, biscuiţi pentru pahare, magneţi de frigider, pelerine de ploaie şi, bineînţeles, bere!

“Lansat în 2007 de către Bergenbier, evenimentul Ziua Bărbatului a devenit un brand în sine. Am luat decizia de a ne alătura din nou, anul acesta, bărbaţilor din România, pentru a celebra împreună evenimentul Ziua Bărbatului, pornind de la legătura emoţională extrem de puternică pe care consumatorul o are faţă de Bergenbier, faţă de tot ceea ce brandul a construit în timp. De aceea, cu ocazia Zilei Bărbatului regăsim valorile definitorii ale brandului (masculinitate, galben, prieteni) care vin cât se poate de natural, într-o ediţie specială”, a adaugat Mihai Ghyka, Preşedinte Bergenbier S.A.

Noutate: Q-Pack-ul ediţiei speciale, cu "fotbal inclus”!

La începutul lunii aprilie, Bergenbier a lansat o ediţie specială în galben, în semn de recunoaştere pentru tot ceea ce a reuşit acest brand pe piaţa locală, în cei 15 ani de existenţă!

Pe lângă schimbările la nivel de ambalaj ale ediţiei speciale, Bergenbier vine cu elemente de noutate: Q-Pack de 2L cu fotbal inclus şi sticla cu design special dedicat fotbalului pentru ambalajul de 1L, lansat în premieră pe piaţă.

Bucuresti, 14.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.