Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR primeste premiul “Cel mai bun raport scurt de CSR” la Gala Good CSR 2009

În cadrul programului de raportare şi comunicare internaţională, Good CSR 2009, dezvoltat de către Braun&Partners Network, Banca Comercială Română câştigă premiul celui mai bun raport de responsabilitate socială corporativă. 5 companii româneşti şi-au publicat în 2009 primele rapoarte sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative (GRI), alături de 22 companii ungureşti şi 2 poloneze.

Banca Comercială Română a primit premiul pentru cel mai bun raport scurt de responsabilitate sociala corporativă (CSR), de tipul C, sub indicatori internaţionali datorită modului transparent de comunicare a practicilor de CSR, guvernanţei corporative şi angajamentului faţă de comunitate. Sub 28 de indicatori GRI, BCR prezintă în raport puncte din strategia băncii de implicare în comunitate, caracteristici economice, indicatori privind managementul resurselor umane, al resurselor sociale, de mediu şi de produs.

În cadrul Galei regionale din Budapesta, din 23 noiembrie 2009, un juriu independent a premiat companiile care au avut cele mai bune rapoarte iar din România, BCR a fost aleasă câştigătoare. Premiul pentru „cel mai bun răspuns la provocările industriei FMCG” a fost câştigat de către compania Coca-Cola HBC Magyarország Kft. (Ungaria); premiul pentru „cea mai bună cooperare strategică cu organizaţiile civice” a fost câştigat de compania de telecomunicaţii Pannon GSM Távközlési Zrt (Ungaria), iar premiul pentru „cel mai bun sistem de management de CSR” a fost obţinut de către compania farmaceutică Richter Gedeon Nyrt. (Ungaria). Evenimentul a celebrat publicarea cărţii “Good CSR 2009 – Cartea Responsabilităţii sociale corporative”, care adună rapoartele a 5 companii româneşti. Tot aici au fost lansate raportele scurte şi cărţile Good CSR 2009 pentru cele 3 ţări participante în programul Good CSR 2009.

Programul Good CSR reprezintă atât o platformă credibilă şi standardizată de comunicare, cât şi un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte şi complete de responsabilitate socială corporativă şi să comunice părţilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilităţii sociale.

Companiile câştigătoare pe ţări la Gala Good CSR 2009

România

Banca Comercială Română – Cel mai bun raport scurt de CSR

Ungaria

Coca-Cola HBC Magyarország Kft Cel mai bun răspuns la provocările industriei FMCG

Pannon GSM Távközlési Zrt – Cea mai bună cooperare strategică cu organizaţiile civice

Richter Gedeon Nyrt Cel mai bun sistem de management de CSR

Bucuresti, 24.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.