Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR dezvolta in continuare conceptul – “24 Banking”

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta oprirea, incepand cu data 27 iunie 2009, a accesului la vechea solutie de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice. BCR a lansat, la jumatatea anului trecut, un nou concept de servire modern – 24 BANKING BCR – care ofera acces la operatiuni bancare fara a mai intra in contact cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare.

24 Banking BCR este un concept ce ofera clientilor posibilitatea efectuarii a operatiunilor bancare la distanta, prin intermediul a trei canale alternative: Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon) si Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Easy 24 Banking BCR (zona special amenajata cu automate bancare), care ofera posibilitatea de a avea acces permanent la conturile detinute la BCR.
 
„Prin acest concept modern oferim clientilor nostri, sub o singura umbrela – „24 BANKING BCR”, modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze. 24 BANKING BCR inseamna libertatea de alegere, confort, mobilitate si flexibilitate”, a declarat Catalin Moise, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Alternative.

Tot mai multi clienti aleg sa efectueze operatiuni prin Canale Alternative BCR, serviciul avand, in prezent, circa 600.000 de clienti.

„Pentru a beneficia de avantajele serviciului de efectuare a operatiunilor prin Canale Alternative clientii care inca nu au migrat inca de la vechea solutie de Internet Banking – e-BCR – mai au la dispozitie inca 30 de zile. Trecerea de la vechiul serviciu la noul serviciu se face fara costuri suplimentare pentru client”, a precizat Moise.

Pentru a beneficia de noul Serviciu de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR, va invitam la orice unitate BCR, unde veti primi pe loc toate informatiile si mijloacele necesare accesului si utilizarii serviciului (nume de utilizator si dispozitiv Token).

Prin CLICK 24 Banking BCR, clientii BCR beneficiaza de o noua solutie de Internet Banking, care le ofera acces rapid si eficient la conturile lor. Noua aplicatie este integrata in portalul BCR – www.bcr.ro si disponibila 24/7. Utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare in timp real direct de pe pagina de Internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.

ALO 24 Banking BCR asigura clientilor bancii, printr-un apel telefonic, accesul simplu, rapid si securizat la conturi si efectuarea de operatiuni asistati de un consilier Contact Center. Clientii vor apela numarul 08010801277 (InfoBCR)  din reteaua Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat sau numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea ori *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.

Prin intermediul CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking, clientii pot avea acces la conturile proprii in orice moment, oriunde s-ar afla.

Clientii pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere substantiala a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin ALO 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin CLICK 24 Banking.

De asemenea, clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Totodata, pot utiliza serviciile de informare-consultare. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.). Clientii pot contacta banca intr-un interval de timp foarte convenabil: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica inclusiv, pentru ALO 24 Banking si permanent (24ore/7zile din 7) pentru CLICK 24 Banking.

Bucuresti, 28.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.