Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BaseLinker se lansează în România în cadrul unui eveniment dedicat exclusiv magazinelor online: E-commerce Expansion Booster

Evenimentul de lansare BaseLinker România

Magazinele online din România au continuat să înregistreze creșteri în perioada 2020 – 2021 în ciuda contextului pandemic. Astfel, extinderea vânzărilor la nivel național dar și internațional a devenit o prioritate pentru antreprenorii din E-commerce. În acest context, platforma de automatizare a vânzărilor online BaseLinker, lider de piață în Polonia, lansează o soluție integrată pentru creșterea industriei în cadrul unui eveniment ce aduce împreună peste 20 de lideri și specialiști din sectoarele ce impactează direct comerțul electronic.

“Strategiile omnichannel sunt o prioritate pentru comerțul online în acest moment, iar automatizarea proceselor rutiniere, cum ar fi pregătire AWB-urilor pentru livrarea coletelor este tot mai importantă pentru antreprenori. Venim, prin platforma BaseLinker, cu o soluție integrată prin care deținătorii de magazine online pot economisi timp și bani integrându-și shopul cu marketplace-uri naționale și internaționale prin câteva click-uri. Asta înseamnă că își cresc exponențial vânzărilor, dar nu și volumul de muncă asupra echipei actuale”, explică Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker România.

Evenimentul de lansare BaseLinker România va avea loc pe 7 aprilie, la Hotel Sheraton din București, începând cu ora 9.00 și online prin transmisiune live.

Evenimentul de lansare BaseLinker România

În cadrul evenimentului participanții vor afla răspunsuri de la experți și profesioniști în diferite arii conectate la E-commerce, precum și tendințele anului 2022 în domeniu, de la logistică până la tehnici de promovare inedite. Evenimentul este dedicat antreprenorilor care dețin magazine online și își doresc soluții pentru extinderea vânzărilor cross-border prin marketplace-urile disponibile și validate la nivel național și internațional.

Peste 20 de lideri și specialiști vor dezbate oportunitățile de creștere în E-commerce

Pe scena evenimentului, moderat de Andrei Radu – CEO & Founder Gala Premiilor în E-commerce și Cosmin Costea – Fondator eComMasters, vor urca specialiști din E-commerce din mai multe segmente de activitate. Așadar, participanții vor afla insight-uri valoroase și vor primi răspunsuri de la lideri și specialiști din partea: eMag, Elefant, Vivre, Fan Courier, Frisbo, Urgent Cargus, DHL, Lensa, Gomag, VTEX, MerchantPro, SmartBIll, BT Mic, Minet Conf, cât și de la profesioniști internaționali.

“Misiunea noastră prin BaseLinker este de a uni, la propriu, prin integrările pe care le punem la dispoziție, factorii de decizie în E-commerce cu furnizorii de servicii esențiale în acest domeniu: curierat, facturare, contabilitate, platfomă digitală, marketplace-uri, stocare în Cloud și multe altele. Și asta se va întâmpla și în cadrul evenimentului E-commerce Expansion Booster – vom discuta integrat, în 5 paneluri de dezbatere, despre cum pot magazinele online să scaleze fără să crească exponențial echipa, costurile sau timpul investit în dezvoltare”, adaugă Ruxandra Geantă, co-CEO BaseLinker România.

Subiectele abordate la evenimentul organizat de BaseLinker vor acoperi oportunitățile de dezvoltare pentru magazinele online, de la trendurile din Ecommerce, soluții de marketing online, plăți online, curierat, logistică și gestiune magazin, până la fidelizarea clienților și colaborarea cu partenerii de business.

În cadrul evenimentului BaseLinker E-commerce Expansion Booster antreprenorii vor afla răspunsuri, strategii și idei de expansiune pentru ca afacerile lor online să profite de beneficiile tehnologiilor moderne, de automatizarea proceselor de la pregătirea coletelor până la ușa clientului și de oportunitățile de conectare cu furnizorii de servicii – mai simplu și eficient ca oricând.

Pentru cei care nu vor putea ajunge la eveniment, acesta poate fi urmărit și online printr-o simplă înregistrare în platforma IC Events, unde vor fi actualizate constant toate informațiile în timp real și participanții vor putea adresa întrebări speakerilor din fiecare panel.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.