Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Atelierul de fashion Couture de Marie a avut o creștere a vânzărilor cu 360% pe perioada stării de urgență, creștere adusă mai ales de vânzările online

Claudia Ioniță, Couture de Marie
  • Vânzările atelierului de fashion Couture de Marie au crescut cu 360% în perioada martie – mai 2020 pe fondul stării de urgență cauzate de pandemie
  • Creștere accentuată a numărului de plăți online cu cardul între lunile martie și mai
  • Comportamentul consumatorului s-a schimbat în privința numărului de produse adăugate în coșul de cumpărături

Atelierul de fashion Couture de Marie a avut o creștere a vânzărilor în online cu 360% pe perioada stării de urgență, între lunile martie – mai, vârful vânzărilor înregistrându-se la începutul lunii mai, chiar înainte de introducerea măsurilor de relaxare de către autorități. Creșterea vânzărilor a venit tocmai din magazinul online CoutureDeMarie.ro.

Pe perioada stării de urgență cauzate de pandemie s-a putut observa o schimbare de comportament în rândul clienților, aceștia făcând preponderent plățile online cu cardul bancar, în timp ce numărul de produse adăugate în coșul de cumpărături a fost sensibil mai mare față de o perioadă obișnuită.

’’Acum, creșterea vânzărilor în online se datorează și faptului că în ultimul an de zile am investit mult în promovarea și comunicarea în online. Astfel, creșterea vânzărilor este o consecință normală a acestui lucru, însă am putut observa o accelerare a vânzărilor în ultimele luni’’, a declarat fondatorul și designerul Couture de Marie, Claudia Ioniță.

Claudia Ioniță, Couture de Marie
Claudia Ioniță, Couture de Marie

În ceea ce privește planurile și strategia de dezvoltare pentru perioada următoare, acestea sunt destul de incerte, dată fiind situația actuală cauzată de pandemie.

’’Este greu să previzionezi și mai ales să pui în aplicare strategiile făcute în această perioadă. Lucrurile sunt în continuă mișcare, trebuie să ne adaptăm și să ne reorientăm foarte rapid. Mizăm în continuare pe creșterea vânzărilor în mediul online. Încercăm să venim cu oferte cât mai atrăgătoare către clientele noastre și să avem o comunicare cât mai directă față de acestea’’, a declarat Claudia Ioniță, fondatorul și designerul atelierului.

Despre Couture de Marie

Conceptul Couture de Marie a luat naștere din dorința de a oferi doamnelor o alegere adecvată nevoii acestora privind garderoba business, dar nu numai. Claudia Ioniță, fondatorul și designerul Couture de Marie, este preocupată să descopere un croi care să se adapteze ușor proporțiilor diverselor siluete. Îndrăgostită de modelele clasice, Claudia știe cât de important este pentru orice femeie să fie în ton cu tendințele, dar în același timp să rămână autentice, iar acest lucru se vede în colecțiile Couture de Marie.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.