Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Apropierea emoțională față de consumatori, conceptul noii campanii Malina: “Ție la ce îți stă gândul când ți-e foame?”

Apropierea emoțională față de consumatori conceptul noii campanii Malina: “Ție la ce îți stă gândul când ți-e foame?”

Cui nu i se face poftă la un moment dat de un sandwich delicios, ușor de savurat într-o pauză la școală sau la job? Este ideea călăuzitoare de la care a pornit Malina, companie producătoare de mezeluri și specialități din carne, în campania de promovare a preparatelor sale cu ingrediente de calitate, la care au participat creatori de conținut și influenceri cunoscuți din România.

”Malina duce mai departe povestea brandului printr-o nouă campanie de imagine intitulată “Ție la ce îți stă gândul când ți-e foame?” ce a avut în prim plan momente din viața familiei moderne. În această direcție,au fost derulate mici secvențe în care lipsa de energie și pofta de ceva bun pot fi rezolvate simplu și rapid cu un sandwich pentru copii cu Mușchi File, unul cu Șunca Praga pentru o tânără antreprenoare, cât și preparate delicioase din carne cu valoare nutrițională ridicată pentru timpul petrecut împreună cu prietenii în natură, la un grătar.” a declarat Mihai Bogoi – Marketing Director

Apropierea emoțională față de consumatori conceptul noii campanii Malina: “Ție la ce îți stă gândul când ți-e foame?”

Apropierea emoțională față de consumatori și integrarea liniilor de preparate din carne de cea mai bună calitate au adus rezultate pe măsură și feedback pozitiv, ceea ce arată încrederea crescută și experiența satisfăcătoare cu produsele brandului Malina. Proiectul a fost promovat pe YouTube și pe canalele de Social media ale brandului, oferind o incursiune captivantă în viața dinamică de familie, secvențe în care ne regăsim cu toții. Campania a înregistrat aproximativ 1 milion vizualizări pe Facebook și Instagram și aproape 1 milion de vizualizări pe Youtube, iar reacțiile din partea comunității online au fost absolut savuroase.

”Prin intermediul acestui proiect am adus o porție de inspirație pentru pauzele în care cu toții avem nevoie de încărcarea bateriilor sau, de ce nu, doar de o stare de bine în care vom retrăi totodată gustul bun din copilărie. Sandwich-ul este mai savuros și mai bun, mai ales atunci când folosești produse de calitate, iar Malina se poate mândri cu mezeluri și produse din carne excepționale. De asemenea, pentru promovarea conceptului mulțumim tuturor celor implicați și consumatorilor îndrăgostiți de mezeluri și specialități din carne cu gust aparte”, a completat Mihai Bogoi.

Călătoria culinară ce prezintă soluția salvatoare la momentele când ne este foame și nu avem timp să gătim continuă cu o nouă campanie integrată de comunicare care va ajunge la cât mai mulți iubitori ai categoriei.

În acest context, Malina se pregătește pentru o continuare a campaniei integrată de comunicare, concursuri cu premii atractive pe canalele de Social media, inclusiv cu un shopper promo pentru consumatori.

Malina este una din cele mai apreciate companii din industria de procesare a cărnii din România, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu, aflându-se în categoria producătorilor naționali de mezeluri de calitate. Compania Malina deține o fermă agricolă și o fabrică modernă cu un portofoliu de peste 200 de specialități din carne, în cadrul căreia lucrează peste 400 de angajați.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.