free download 78 travel guides written by experts

Antena 1 a fost lider de audiență pe toate cele trei targeturi de populație care au urmărit aventurile lui Nea Mărin și ale lui Liviu Vârciu la ”Poftiți la muncă”

Cu ediția filmată în Bucovina și difuzată a doua zi de Craciun, de la ora 20:30

Această ediție specială de Crăciun a emisiunii ”Poftiți la muncă” desfășurată în Bucovina, în care Ramona Bădescu, Vica Blochina, Tomi Giurgia și Edi Stancu au trecut printr-o mulțime de aventuri alături de Nea Mărin și Liviu Vârciu, a fost lider de audiență luni, 26 decembrie, pe toate cele trei targeturi de populație – 18-49 Urban, All urban si National.

Și nu e de mirare, mai ales că cele mai distractive momente sunt confruntările dintre Liviu Vârciu și Nea Mărin, care în această ediție s-au întrecut pe ei înșiși. Două geci rupte, patru telefoane sparte, mii de vântăi și lovituri peste picioare este bilanțul pe care Liviu l-a făcut de la începutul emisiunii și până acum, după un nou război cu Nea Mărin din care nu a ieșit învingător. Deși el se antrenează intens, rezultatul pare să facă alte victime. Ca în cazul Ramonei Bădescu, care s-a trezit din senin lovită cu o pară în gură de Liviu, acesta țintindu-l de fapt pe Nea Mărin. Rezultatul acestui moment complet neașteptat a fost concluzionat de Edi Stancu, care i-a adus Ramonei o cutie de suc rece pentru a mai atenua umflarea buzelor. ”Fetelor, dacă vreți botox, veniți la Vârciu. Îi trebuie doar două pere”, a spus acesta amuzat.


Amuzați au fost și telespectatorii care au urmărit până la final emisiunea, astfel că Antena 1 a fost lider de piață între orele 20:30 și 23:24 în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, cu o medie de audiență de 8.3 puncte și o cotă de piață de 21.8% în vreme ce ProTV și Kanal D s-au situat pe locurile II și III cu un rating de 7.5, respectiv 2.3 puncte și o cotă de piață de 19.6%, respectiv 6%.

Antena 1 a ocupat locul I în topul preferințelor telespectatorilor de toate vârstele din mediul urban (Urban All) cu un rating de 7 puncte și o cotă de piață de 15.5%, in timp ce ProTV a ocupat locul II cu un rating de 6.1 și o cotă de piață de 13.5%.

Nea Mărin, Liviu Vârciu și vedetele invitate în această ediție specială de Crăciun i-au ținut pe telespectatori aproape la ”Poftiți la muncă” și la nivel Național, astfel că Antena 1 a ocupat și pe acest segment de public locul I, cu un rating de 8.6 puncte și o cotă de piață de 19%. Pe același segment de populație, Pro TV a înregistrat 5.7 puncte de rating și o cotă de 12.7%.

În minutul de aur de la ora 21:19 Antena 1 a fost vizionată de nu mai puțin de 2.066.000 de oameni la nivel Național, iar la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra un vârf de audiență de 11,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,2%.

Aventurile vedetelor care au mers la Câmpulung Moldovenesc continuă și în această seară, de la ora 20:30, la Antena 1 cu pregătiri și tradiții de sărbătoare și cu planurile de răzbunare ale lui Liviu. Și dacă nu pentru ediția viitoare, cel puțin pentru un nou sezon.

”Eu nu mai pot veni la următoarea emisiune fără să mă duc undeva să mă antrenez la aruncarea cu gutuia”, spune Liviu, care nu s-a potolit și a încercat să îl nimerească din nou pe Nea Mărin, lucru care i-a atras câteva cozi de mătură pe spate…

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 26 decembrie 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *