Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Anheuser-Busch și Enel Green Power anunță un parteneriat în domeniul energiei regenerabile

Thunder Ranch

Enel Green Power și Anheuser-Busch au semnat un acord de cumpărare pentru energia produsă de o secțiune a parcului eolian Thunder Ranch

• Datorită acordului semnat cu EGP, Anheuser-Busch va achiziționa o cantitate de energie electrică regenerabilă suficientă pentru a produce peste 20 miliarde de doze standard de 12 oz. (aprox. 355 ml)¹ în fiecare an.
• Energia regenerabilă produsă de parcul eolian Thunder Ranch, conform acordului de achiziție, reprezintă echivalentul a 50% din electricitatea totală achiziționată de Anheuser-Busch într-un an – de la mai puțin de 2% – reducând semnificativ emisiile de CO2 aferente activităților sale.
• Parteneriatul în domeniul energiei eoliene cu EGP este primul proiect la scară largă al companiei producătoare de bere cu o companie de utilități, confirmând angajamentul global al companiei mamă, AB InBev, de a achiziționa 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025.
• Prin acordul semnat, EGP obține venituri certe, ceea ce va susține creșterii capacității sale de energie regenerabilă în S.U.A.

St. Louis, MO și Roma, Italia – Anheuser-Busch și Enel Green Power (“EGP”), subsidiara de energie regenerabilă a Grupului Enel, au anunțat semnarea unui acord de achiziție de energie, prin care Anheuser-Busch va cumpăra energie electrică livrată în rețea și certificate de energie regenerabilă, provenite dintr-o secțiune de 152,5 MW a parcului eolian Thunder Ranch, care aparține EGP. Parteneriatul pentru energie eoliană dintre EGP și Anheuser-Busch va fi primul proiect al producătorului de bere, la nivel mondial, de a contracta producția unei companii de utilități, , odată cu punerea în funcțiunea parcului eolian Thunder Ranch, preconizată până la sfârșitul anului 2017. Reprezentând primul angajament major în domeniul energiei regenerabile din partea unei companii producătoare de bere până în prezent, acest parteneriat este un pas esențial în îndeplinirea angajamentului global al companiei-mamă Anheuser-Busch, acela de a acoperi, până în 2025, 100% din energia electrică achiziționată din surse regenerabile.

Thunder Ranch

“Pe măsură ce ne străduim să aducem oamenii împreună pentru a construi o lume mai bună, noi, la Anheuser-Busch, suntem dedicați reducerii emisiilor de carbon”, a declarat João Castro Neves, Președinte și CEO al Anheuser-Busch. “Contribuția noastră la creșterea pieței de energie regenerabilă nu este doar o măsură benefică mediului înconjurător, ci și o mișcare strategică, întrucât ne străduim să obținem sustenabilitate pe termen lung. Acum, mai mult decât oricând, suntem încântați să conducem efortul global al companiei noastre către un viitor regenerabil și, în parteneriat cu Enel, să arătăm industriei un exemplu al modului în care companiile mari pot face diferența în ceea ce privește schimbările climatice”.

“Suntem încântați să colaborăm cu Anheuser-Busch, o companie care, la fel ca Grupul Enel, depune eforturi însemnate pentru a ajuta la rezolvarea unora dintre cele mai mari provocări ale lumii”, a declarat Antonio Cammisecra, CEO al Enel Green Power. “Acordurile de cumpărare a energiei electrice reprezintă un model atrăgător care oferă nu numai o premisă de creștere, ci și o certitudine a veniturilor, prin prețuril stabile. Acest acord reprezintă un alt punct de referință important pentru compania noastră în SUA și la nivel global, confirmând încă o dată poziția Enel Green Power ca partener principal pentru clienții corporate, pe care îi ajutăm să își atingă obiectivele de sustenabilitate prin soluții personalizate de energie regenerabilă, oferindu-le expertiza noastră tehnologică și modelul de cost, cele mai bune din industrie.”

Printr-un Acord Virtual de Achiziție a Energiei (”VPPA”)², EGP va vinde companiei Anheuser-Busch producția de energie electrică livrată în rețea de o secțiune de 152,5 MW a parcului eolian Thunder Ranch, ceea ce va spori substanțial ponderea energiei regenerabile în consumul companiei de bere. Cantitatea este estimată la aproximativ 610 GWh de energie regenerabilă anual, o cantitate suficientă pentru producerea a peste 20 mld. de doze standard de aprox. 354,8 ml. în fiecare an³. În același timp, această producție de energie regenerabilă va avea o pondere de până la 50% din energia electrică cumpărată anual de Anheuser-Busch, o creștere substanțială comparativ cu cota de 2% din prezent, realizată de unitățile de producție eoliene și solare scu o capacitate de 7,5 MW, amplasate la fabriziile și sediile companiei din SUA.

Energia generată de instalația Thunder Ranch prin acordul de achiziție este suficientă pentru alimentarea a peste 50.000 de gospodării din S.U.A. evitând în același timp emisii de peste 400.000 de tone de CO2 în atmosferă, echivalent cu scoaterea din uz a peste 85.000 de vehicule din SUA în fiecare an.

Parcul eolian Thunder Ranch, situat în districtele Garfield, Kay și Noble, Oklahoma, este compus din două faze, cu o capacitate totală de 298 MW. Acest proiect va sprijini angajările în sectorul energiilor regenerabile prin crearea a aproximativ 400 de locuri de muncă temporare în perioada de vârf a construcției. Odată ce va fi complet operațională, Thunder Ranch va putea genera mai mult de 1.100 GWh în fiecare an, echivalentul cantității de energie electrică consumate anual de aproximativ 89.400 de gospodării din S.U.A. Investiția globală în Thunder Ranch se ridică, în total, la aproximativ 435 milioane de dolari americani, investiție inclusă în planul strategic actual al Enel.

Despre Anheuser-Busch

Anheuser-Busch și angajații săi dezvoltă o tradiție a responsabilității sociale a întreprinderilor, concentrându-se pe trei domenii-cheie: promovarea responsabilității consumului de alcool, conservarea și protejarea mediului înconjurător și sprijinirea comunităților locale. În ultimele trei decenii, Anheuser-Busch și partenerii săi au investit peste 1 miliard de dolari în prevenirea consumului de alcool la volan și a consumului de băuturi în rândul minorilor și promovarea comerțului cu amănuntul și a publicității responsabile. Anheuser-Busch a redus consumul total de apă la fabricile de bere cu aproape 50% în ultimii 10 ani. Până în prezent, Anheuser-Busch și Fundația sa au contribuit cu aproximativ 20 milioane dolari anual la sprijinirea organizațiilor caritabile care susțin comunitățile locale. De asemenea, compania a furnizat peste 76 de milioane de cutii de apă potabilă de urgență persoanelor afectate de catastrofe naturale și alte tipuri de dezastre începând cu 1988. Cu sediul în St. Louis, Anheuser-Busch, cel mai mare producător de bere american, este o filială deținută în totalitate de Anheuser-Busch InBev , cel mai important producător de bere la nivel mondial. Pentru mai multe informații, vizitați www.anheuserbusch.com .

Anheuser-Busch are ca scop susținerea angajamentului global prin combinarea achizițiilor directe și generarea locală de energie electrică regenerabilă.

Pentru a afla mai multe despre angajamentul companiei și eforturile depuse pentru a asigura un viitor caracterizat de energie electrică regenerabilă, vizitați https://www.anheuser-busch.com/betterworld/sustainability/energy.html.

¹ Echivalent a peste 7 miliarde de litri.
² Conform acordului, EGP va livra energia produsă de o secțiune de 152,5 MW a proiectului către rețea, la prețuri convenite de către cele două companii. De asemenea, certificatele de energie regenerabilă aferente energiuei livrate în rețea vor fi achiziționate de către Anheuser-Busch și retrase de pe piață.
³ Vezi nota de subsol 1.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.