Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Andreea Cioromela preia rolul de Administrator și de Director General Adjunct Kaufland România

Andreea Cioromela, Administrator și de Director General Adjunct Kaufland România

Andreea Cioromela a preluat, începând cu luna iunie 2022, rolul de Administrator al Kaufland România, după ce în luna martie a acestui an a fost promovată ca Director General Adjunct al companiei, fiind responsabilă cu conducerea departamentului Imobiliare. Andreea face parte din echipa Kaufland România din august 2019, având o experiență de peste 16 ani în cadrul grupului Schwarz, în domenii precum expansiune, vânzări, logistica și supply chain.

Din noua poziție, Andreea va gestiona unul dintre cele mai mari bugete ale comerțului modern din România și va coordona o echipă de aproximativ 200 de colegi.

Andreea Cioromela, Administrator și de Director General Adjunct Kaufland România
Andreea Cioromela, Administrator și de Director General Adjunct Kaufland România

„Kaufland România se află în plin proces de expansiune și modernizare pe piața locală. Rolul meu este să mă asigur că tot ce înseamnă investiții strategice în dezvoltarea rețelei Kaufland se realizează într-o manieră coerentă, eficientă și, mai ales, sustenabilă, în conformitate cu direcțiile asumate de companie. În acest fel, cred că vom reuși să contribuim la schimbările pe care ni le propunem, atât în mediul de business, cât și la nivelul comunităților locale și regionale, prin crearea de locuri de muncă și oferirea de oportunități de creștere economică”, declară Andreea Cioromela.

Noul administrator, director general adjunct și totodată membru al board-ului executiv de conducere și-a început cariera la Kaufland România, în cadrul Biroului de Expansiune București, unde, pe parcursul celor 2 ani de activitate, a realizat și implementat cu succes strategia de dezvoltare a companiei. Doar în anul financiar 2021, Kaufland România a alocat aproximativ 375 de milioane de euro proiectelor de expansiune, dezvoltare imobiliară și modernizări, pentru 10 magazine nou deschise și 15 locații deja existente și reamenajate în țară generând astfel peste 1.000 de noi locuri de muncă. În 7 magazine s-au montat inclusiv instalații fotovoltaice în urma unei investiții de peste 1,5 milioane euro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.