Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alături de opt ONG-uri partenere, mobilPay Wallet susține campania GivingTuesday, mișcare globală ce încurajează implicarea socială

GivingTuesday

Valoarea medie a donațiilor este de 15 lei

mobilPay Wallet, singurul portofel digital din România cu care se pot face plăți diverse în toate mediile de comerț, online și offline, se alătură campaniei GivingTuesday, mișcare globală ce încurajează implicarea socială și faptele bune și îndeamnă toți utilizatorii aplicației să susțină o cauză de schimbare în bine acolo unde este nevoie și unde pot contribui. Anul acesta, campania GivingTuesday se sărbătorește la nivel internațional pe data de 3 decembrie.

Lansată în 2012, GivingTuesday a devenit o inițiativă internațională adoptată de peste 150 de țări, ce pune în valoare generozitatea oamenilor și puterea de comunicare a social media, creând o mișcare ce aduce împreună ONG-uri, instituții publice, companii și oameni de bine pentru a încuraja implicarea în comunitate. Din 2017, campania GivingTuesday are loc și în România.

De la jumătatea lunii iulie a acestui an, utilizatorii mobilPay Wallet au posibilitatea să doneze direct din aplicație în momentul finalizarii oricărei plăți pentru servicii de utilități publice, plata întreținerii, bilete de transport, reîncărcarea cartelei PrePay sau plata prin Scan&Pay la mii de comercianți online și offline. Prin selectarea opțiunii Continuă cu o donație, utilizatorii pot dona mai simplu și mai rapid către cele opt organizații non-guvernamentale partenere.

GivingTuesday
Astfel, românii pot dona în prezent prin intermediul aplicației către Fundația HOSPICE Casa Speranței, care oferă îngrijire paliativă copiilor și adulților care suferă de o boală incurabilă sau către fundația Hope and Homes for Children Romania, care prin acțiunile sale ajută copiii să treacă de la îngrijirea în orfelinate la sisteme bazate pe conceptul de familie. De asemenea, aceștia pot dona către organizația Teach for Romania, care oferă acces la educație copiilor aflați în dificultate, din comunitățile dezavantajate.

O altă organizație parteneră mobilPay Wallet este Habitat for Humanity Romania care are misiunea de a eradica locuirea precară, ajutând oamenii aflați în nevoie să își îmbunătățească condițiile de locuit sau să fie mai bine pregătiți în fața unor posibile dezastre naturale. Utilizatorii pot dona și către Fundația Inovații Sociale Regina Maria care asigură servicii medicale și medicamente gratuite pentru bolnavii fără venituri și fără asigurare medicală precum și accesul la educație pentru copiii din familii defavorizate.

Cei care vor să se implice direct în protejarea naturii și animalelor o pot face susținând cauzele organizației WWF-Romania pentru protejarea ecosistemelor naturale ale României; inițiativa Greenpeace Romania de a milita pentru salvarea pădurilor virgine din România împotriva tăierilor ilegale sau demersurile asociației Animal Life pentru îngrijirea animalelor fără stăpân.

Utilizatorii au posibilitatea de a seta suma pentru donație, având la dispoziție trei sume fixe, în funcție de organizația către care aleg să doneze. Tot din aplicație, utilizatorii pot alege o dată anume din lună dacă doresc să fie notificați pentru a reînnoi donația, putând face plata printr-un singur click, fără a mai introduce toate datele cardului. Fiecare donație făcută de un utilizator în favoarea uneia sau a mai multor ONG-uri se salvează pe ecranul principal al aplicației pentru donații viitoare și mai rapide.

Din datele centralizate de companie, valoarea medie a donațiilor este de circa 15 lei, iar 30% dintre utilizatorii mobilPay Wallet care au ales să contribuie până în prezent sunt donatori recurenți. Pentru anul următor, mobilPay Wallet își propune să întărească parteneriatele pe care le are cu ONG-urile partenere și să încurajeze utilizatorii să se implice în susținerea cauzelor promovate, prin campanii dedicate.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.