Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Al 12-lea an “record” pentru Audi, confirmat pe toate continentele

•  76.900 de automobile Audi vândute într-o singură lună, creştere de 5,3%
•  Aproape 1 milion de automobile într-un singur an
•  100.000 de unităţi planificate pentru China
•  Audi A4 primeşte premii chiar şi înainte de lansarea oficială
•  Planuri pentru România

Audi AG a vândut 76.900 automobile pe plan mondial în luna octombrie 2007, ceea ce reprezintă o creştere de 5,3 % (2006: 73.050 unităţi). În primele zece luni ale anului acesta, Audi a vândut aproape 818.200 unităţi în total, ceea ce semnifică o creştere cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2006: 757.763). Creşterea semnificativă a fost raportată pentru toate regiunile unde se comercializează Audi. “Datorită rezultatelor obţiute în ultima lună, suntem foarte încrezători că până la finalul anului vom depăşi ţinta propusă de 950.000 automobile vândute pe plan mondial”, au declarat reprezentanţii Audi AG. În Europa (inclusiv Germania), cifrele pentru octombrie au crescut cu 2,5% faţă de anul trecut la aproape 55.400 unităţi (2006: 54.019; ianuarie – octombrie: 589.700, +5,2%). Din nou, cea mai mare piaţă a exporturilor a fost Marea Britanie: 7.066 automobile au însemnat o creştere de 12,8% (2006: 6.262; ianuarie – octombrie: 89.928, +16,4%). În Germania, Audi AG a livrat către clienţi 23.742 vehicule în luna octombrie, creştere de 5,5% (2006:22.502; ianuarie – octombrie: 210.183. -0.9%). Între ianuarie şi octombrie, Audi şi-a alocat o cotă de piaţă record de 7,9 procente în Germania.

Audi AG a crescut şi în America. Un total de 9.283 clienţi au optat pentru un automobil cu patru cercuri în octombrie, 10,2% mai mulţi decât în octombrie anul trecut (2006: 8.420; ianuarie – octombrie: 94.219, +10%). Numai în SUA, Audi a vândut 7.421 unităţi în octombrie. Creşterea este de 15,4% comparat cu anul trecut (2006: 6.421; ianuarie – octombrie: 75.900, +10%).

Cea mai spectaculoasă creştere procentuală a vânzărilor a fost înregistrată în regiunea Asia/Pacific, unde cu 10.100 vehicule vândute, creşterea a fost de 17,9 % comparat cu luna octombrie a anului 2006. Vânzările în China (inclusiv Hong Kong) au crescut cu 24,8 % faţă de cifrele înregistrate în luna octombrie a anului trecut (7.695 unităţi; ianuarie – octombrie: 83.863, +25,9%).

În România, Audi este pe acelaşi val ascendent ca şi în restul ţărilor. Mihai Hălmăgianu, directorul măcii confirmă: “De la începutul anului am înregistrat 2.260 de vânzări, faţă de perioada similară a anului 2006 când au fost numai 1.583. Mai exact, în luna octombrie au fost 252 de comenzi, comparativ cu octombrie 2006 când erau 193”.

Planurile pentru anul viitor sunt şi mai ambiţioase, principalul atu fiind reprezentat de modelul A4 care se va lansa în luna ianuarie. „Estimăm că vom vinde aproximativ 1.000 de unităţi din acest model al cărui preţ porneşte de la 24.100 euro plus TVA, pentru motorizarea 1.8 TFSI”, explică Mihai Hălmăgianu. Modelul Audi A4, aflat la a 8a generaţie, este aşteptat cu nerăbdare de public.
Ca dovadă stă şi recentul premiu “Volanul de aur” – unul din cele mai importante ale industriei de profil germane – care a desemnat modelul în cauză ca fiind “cel mai bun din clasa sa”. Juriul, compus din VIP-uri, experţi tehnici şi piloţi profesionişti de pistă şi raliu, au testat fiecare model nominalizat, calităţile dinamice ale noului Audi A4 fiind considerate la fel de impresionante ca şi designul puternic, gradul de echipare şi confortul. “Cu vânzări ce totalizează 8.5 milioane de unităţi, modelul Audi A4 este cel mai bine vândut din toată istoria companiei.

Datorită motorizărilor cu injecţie directă de carburant şi sistemului Audi drive select, noul A4 se bucură de o poziţie specială în segment”, comentează directorul mărcii în România succesul unui model care nu a ajuns încă în showroom-uri.
Premiul “Volanul de Aur” a fost acordat în fiecare an celei mai bune maşini încă din 1975. Premiul primit de Audi A4 este al 16-lea primit de marca Audi. Audi A6 a primit acelaşi premiu în 2004 iar Audi Q7 l-a cucerit un an mai târziu.

Sursa: Porsche Romania/Scorpion

Inca din 1998 SCORPION este unicul distribuitor Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati, Buzau si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– consultanta in alegerea celor mai potrivite autoturisme,
– propuneri avantajoase de finantare,
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi
– piese de schimb din stoc sau la comanda.

Bucuresti, 15.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.