Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agentura a realizat rebrandingul Personna

Cand iti propui sa educi, trebuie mai intai sa te asiguri ca poti functiona ca exemplu. Acesta este motivul pentru care Personnna, firma de PR cu sediul in Bucuresti, a decis ca este momentul pentru rebranding si a apelat pentru munca de creatie la Agentura.

Noua identitate vizuala a Personna este reprezentata de un logo cu caractere de litera caligrafie. O trimitere declarata spre scrierea de mana, o afirmare a implicarii directe si personale, o punere hotarata pe hartie a responsabilitatii asumate fata de clientii firmei de PR. Cromatica e eleganta: rosu special, rafinat cu inteligenta si o culoare-pereche ce aduce doza necesara de noblete. Toate aplicatiile noii identitati vizuale au fost construite spre a sustine misiunea Personna.

Personna este indrazneala si inovatia de care aveau nevoie relatiile publice in Romania: promovarea brandurilor prin cultura. Pentru ca relatia publicului cu brandurile este o chestiune de identitate personala si culturala, care se consuma si se rezolva intr-o dimensiune simbolica.

De aceea Personna ofera aduce o completare necesara la piata romaneasca de profesionisti in comunicare: brandingul cultural – o metoda inteligenta si subtila de a promova mari companii si clienti prin valori artistice, sociale si culturale asociate brandului clasic.

Agentia de relatii publice si marketing cultural Personna este condusa de un important reprezentat al societatii civile si al PR din Romania, Cristina Guseth, director al Fundatiei Freedom House Romania. Portofoliul agentiei cuprinde realizari pentru clienti importanti precum: Delegatia Uniunii Europene, Televiziunea Romana, Glaxo Smith Kline, Dacia Renault.

Agentura are placerea de a va prezenta noua identitate vizuala a Personna, precum si celelalte realizari ale sale, concretizate in servicii de creatie pentru clienti ca Poligrupo, Carion, Perpetuum, Match Point (Cluj-Napoca), Macon SA (Deva), Florsystem Sport si Espadrille (Bistrita), NNG Prodconstruct si Gipo (Bucuresti). Oferim clientilor nostri servicii de creatie publicitara, elaborare de strategii de promovare si consultanta de marketing.

Agentura – idei alternative. continuu.

Bucuresti, 16.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.