Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AFI Cotroceni continuă politica de dezvoltare și atrage noi chiriași

CUPIO - AFI Cotroceni - Mihnea Ratte www.instagram.com/mihnearatte/

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din țară, anunță deschiderea în lunile octombrie și noiembrie a noi magazine, ca parte a strategiei de dezvoltare a portofoliului de chiriași care operează pe segmentul mass market al pieței.

Flanco, Nike, Styland, Colin’s,my Geisha, PUPA Milano, CUPIO, I’MOD Flowers, Leonidas si Sokolov sunt brandurile care completează mixul de chiriași în AFI Cotroceni. Cu o suprafață totală de 240.000 m2 și închiriabilă de 88.500 m2, AFI Cotroceni înglobează cele mai multe magazine pe metru pătrat din țară, oferind o gamă completă de cumpărături, servicii si divertisment.

CUPIO - AFI Cotroceni - Mihnea Ratte www.instagram.com/mihnearatte/
CUPIO – AFI Cotroceni – Mihnea Ratte www.instagram.com/mihnearatte/

„În această perioadă provocatoare ne-am concentrat ca AFI Cotroceni să fie un loc sigur unde să îți faci cumpărăturile și cu efortul întregii echipe am reușit. De asemenea, ne-am propus să fim anul acesta destinația perfectă pentru pasionații de fashion și beauty și am adus în AFI Cotroceni câteva branduri internaționale și locale atractive așteptate de consumatorii noștri. Continuăm și în anul 2021 planul de dezvoltare propus, să ne reinventăm constant, să fim aproape de comunitatea AFI Cotroceni și să ne adaptăm la cerințele acesteia, acordând o atenție mare experiențelor”, a declarat Sorin Scîntei, Director General, AFI Cotroceni.

Pentru cumpărături în deplină siguranță, AFI Cotroceni a fost primul mall care a implementat un set complex de măsuri pe care toți clienții și chiriașii l-au respectat, lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri fiind de 50.000 euro.

La finalul unui an atipic, AFI Cotroceni lansează campania de Craciun “Dăruiește-ți un nou început” care vine în întampinarea tuturor clientilor cu o notă de speranță și optimism pentru anul ce va urma, dar și cu o mulțime de premii și vouchere de cumpărături.

Având in vedere că numărătoarea inversă a început, iar magia Crăciunului este din ce în ce mai aproape, clienții sunt așteptați în mall pentru se bucura de toate surprizele oferite de magazinele partenere, dar și pentru a avea parte de cea mai plăcută experiență de shopping in alegerea cadourilor pentru cei dragi.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.