Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aegon România a lansat un ghid cu sfaturi practice pentru cei care au pe cineva apropiat bolnav de cancer

Aegon România a lansat recent un Ghid pentru aparținătorii bolnavilor de cancer
  • În România peste 4 milioane de români au pe cineva bolnav de cancer în familie sau cercul de apropiați
  • Aegon România a lansat recent un Ghid pentru aparținătorii bolnavilor de cancer care include sfaturi de nutriție, psihologie, dar și povești ale unor persoane care au trecut prin boală și au învins-o
  • Compania a realizat acest ghid împreună cu Clinicile de Radioterapie Amethyst, cu care a și lansat pe piață asigurarea oncologică Optimist.

Cele mai recente rapoarte arată că peste 4 milioane de români au în familie pe cineva care a fost diagnosticat cu cancer1. Incidența cazurilor de îmbolnăvire este în creștere atât din cauza lipsei unor măsuri structurale de prevenție, cât și din cauza accesului greu la tratament, întârzierii acestuia sau a infrastructurii medicale limitate din multe zone ale țării (zone rurale, de exemplu). Cifrele înregistrate la nivel european ne plasează între țările cu cea mai mare rată a mortalității evitabile, iar rata mortalității din cauze tratabile, care include și decesele cauzate de cancerul mamar și cel de prostată, este de două ori mai mare la noi în țară decât media UE2.

Aegon România a lansat recent un Ghid pentru aparținătorii bolnavilor de cancer

În acest context, românii aleg, din ce în ce mai mult în ultimii ani, să aibă și un plan financiar de rezervă, plan oferit de o asigurare oncologică. Concret, în caz de diagnosticare cu cancer primesc o sumă de bani pe care o pot folosi pentru ce au nevoie, plus acces la tratament gratuit în clinici private, așa cum este cazul asigurării Optimist, lansată de Aegon România în parteneriat cu clinicile private de radioterapie Amethyst.

În urmă cu 4 ani am luat decizia să lansăm o asigurare oncologică tocmai pornind de la nevoile pe care le vedem în jurul nostru – am vrut ca oamenii să aibă la dispoziție opțiuni – să aibă acces rapid la bani pentru tratament, transport sau orice cheltuială care știm că vine odată cu diagnosticul.

În acești ultimi ani am vorbit cu clienții noștri și am aflat că au luat decizia de cumpăra o asigurare oncologică pentru a-și oferi lor un plan de rezervă, îngrijorați fiind că în familie sau între prieteni erau multe cazuri de boală. Așadar, clienții noștri sunt, de cele mai multe ori, aparținătorii unor bolnavi de cancer, oamenii care îi susțin și îi ajută pe aceștia să treacă cu bine prin boală. De aici și ideea unui Ghid Pentru Aparținătorii Bolnavilor de Cancer – pentru că ne-am dorit să le venim în ajutor și am considerat că putem face mai mult decât să le oferim un produs de protecție. Am vrut să le fim alături ajutându-i cu sfaturi practice despre cum să navigheze pe termen lung într-un sistem complex, astfel încât nevoile lor și ale celor apropiați să fie mai ușor satisfăcute. De altfel, Ghidul nostru este accesibil gratuit tuturor celor care au nevoie de el, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

În Ghidul pentru Aparținătorii Bolnavilor de Cancer, realizat împreună cu specialiștii clinicilor de radioterapie Amethyst, care poate fi consultat și descărcat gratuit aici, sunt incluse poveștile unor învingătoare în lupta cu boala, sfaturi de psihologie pentru cei bolnavi și aparținători, informații de nutriție și sfaturi de alimentație venite de la medici specialiști.

Cel mai util lucru pe care îl poate face aparținătorul unei persoane bolnave este, pur și simplu, să îi fie alături. Medicul este cel care trebuie să ofere informațiile despre tratamentul oncologic, dieteticianul clinician trebuie să ofere informațiile despre nutriția oncologică și tu, ca prieten sau membru al familiei, oferă sprijinul tău și astfel, în echipă, pacientul va avea parte de cel mai bun rezultat posibil. Nu adăuga frică, rușine și presiune inutilă pe persoana bolnavă cu restricții alimentare citite pe rețelele de socializare”, recomandă Dr. Irina Mateieș, medic primar de medicină de familie și dietetician – nutriționist specializat în nutriție oncologică, care a contribuit la realizarea acestui ghid.

Asigurarea oncologică Optimist, realizată de Aegon România în parteneriat cu clinicile Amethyst, oferă acces gratuit la servicii medicale pentru pacienții asigurați în Sistemul Național de Asigurări de Sănătate, programare în 72 de ore la prima consultație, acces la tehnologie medicală de ultimă generație, consultații de nutriție și ședințe de consiliere psihologică. Asigurarea mai oferă și sprijin financiar de până la 30.000 de lei cu care pot fi acoperite cheltuielile care apar odată cu primirea unui astfel de diagnostic.

Le mulțumim prietenilor și colaboratorilor noștri de la clinicile de radioterapie Amethyst cu care am realizat această asigurare oncologică, dar și Ghidul de față. Împreună cu partenerii noștri brokeri ducem aceste soluții mai aproape de oameni”, adaugă Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

1 Conform studiului “Atitudini şi percepţii despre cancer în rândul populaţiei României”, realizat de Centrul pentru Inovaţie în Medicină şi IMAS

2 Conform State of Health in the EU: România – Profilul de țară din 2021 în ceea ce privește sănătatea

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.