Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ADVERTISING SHOW 2007 promite publicitate la superlativ!

In perioada 19 – 22 septembrie 2007, Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO va gazdui, si in acest an, cel mai dinamic targ de productie publicitara din Romania, ADVERTISING SHOW. Aflat la cea de-a V-a editie, targul va reuni cei mai importanti „jucatori” de pe piata productiei publicitare, oferind participantilor noi oportunitati de dezvoltare a afacerilor.

In urma succesului inregistrat la ultima editie, un numar de peste 30 de firme din domeniu au confirmat deja participarea in cadrul targului ADVERTISING SHOW 2007, prefigurand inca de pe acum un nou show de succes.

Pentru a veni in sprijinul expozantilor, dar si al vizitatorilor specialisti, organizatorii au realizat pentru editia din acest an o sectorizare a pavilionului, avand ca punct de reper cele mai reprezentative domenii care alcatuiesc tematica acestui targ. Astfel:
         – producatorii/distribuitorii/importatorii de: echipamente, software si hardware, materiale si accesorii; firme din domeniile: neon/lumina; semnalistica indoor si outdoor – tehnologii si consultanta; imprimare digitala in format mare oudoor; imprimare digitala pentru aplicatii indoor; echipamente fotografice, vor fi amplasate la parterul pavilionului (nivel 0.00);
        – firmele de imprimare serigrafica, imprimare tampografica, gravura si servicii, casele de productie audio-video, fotografie publicitara, papetarie/birotica, precum  si  producatorii/importatorii/distribuitorii de obiecte promotionale, publicatiile de specialitate vor ocupa etajele 2 si 3 ale pavilionului central (nivelul 4.50 si 7.70).
        – firmele producatoare / importatoare de obiecte gonflabile vor fi amplasate pe teren exterior.    
    
ADVERTISING SHOW isi propune, si pentru editia din acest an, organizarea unor evenimente speciale pentru firmele din domeniu. Pe langa programul de prezentari comerciale si seminarii, realizat impreuna cu firmele expozante, va avea loc si cea de-a doua editie a Concursului de Obiecte Promotionale GIFTS’ SHOW, intr-o noua formula si pe baza unei teme date, relansand astfel provocarea firmelor inscrise la targ de a participa cu cele mai indraznete idei.

IMPORTANT!!!
    Dorim sa amintim firmelor interesate de participare ca termenul limita de inscriere este 30 iunie 2007.

Bucuresti, 1.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.