Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A 25-a editie a Premiului “Fritz Henkel pentru Inovatie”

Ideile inedite asigura succesul pe piata

Inovatia are o lunga traditie in cadrul companiei Henkel. Fondatorul companiei, Fritz Henkel, a fost cel care a schimbat radical obiceiurile de spalare a rufelor odata cu lansarea primului produs Henkel, “Soda pentru albirea rufelor”, in anul 1878. Stafeta a fost preluata de catre urmasii sai care au lansat pe piata primul detergent de rufe modern, in iunie 1907 – Persil. Acestea si multe alte inovatii reprezinta un exemplu pentru angajatii companiei si in ziua de azi.

In acest an Henkel aniverseaza atat 100 ani de la lansarea primului detergent modern – Persil – cat si 25 de ani de acordare a « Premiilor Fritz Henkel pentru Inovatii ». Pentru a sublinia orientarea catre inovatii a companiei Henkel, din anul 1982 a fost instituit premiul “Fritz Henkel pentru Inovatii”, denumit astfel in cinstea fondatorului companiei. Prin acest premiu conducerea companiei Henkel doreste sa recunoasca public eforturile echipelor alcatuite din cercetatori, specialisti, ingineri si experti de marketing si vanzari. Astfel, an de an sunt premiate produse inovatoare care s-au bucurat de un succes deosebit pe piata.

“Compania Henkel inregistreaza astazi succese pe plan international pentru ca am stiut sa oferim intotdeauna solutii inovatoare. Si in acest an avem patru echipe cu componenta multinationala ale caror proiecte au fost intampinate cu entuziasm de catre consumatori si piete in egala masura”, a declarat dl. Albrecht Woeste, Presedinte al Comisiei de Supervizare si al Comitetului Actionarilor Henkel KGaA, la data de 8 februarie 2007, la ceremonia de acordare a premiilor pentru anul 2006.

Ceremonia a reflectat clar si larga diversitate a activitatilor Henkel. Cele patru inovatii castigatoare se refera la produse diverse, de la balsamuri de rufe, la compusi pentru nivelarea podelelor si de la tratamente pentru păr, la detergenti industriali, toate aceste inovatii fiind lansate simultan cu mult succes pe mai multe piete in anul 2006.

Premiul Fritz Henkel pentru Inovatii  a fost acordat urmatoarelor proiecte :
– Vernel/ Silan Aromatherapy: acest balsam de rufe cu uleiuri esentiale confera suplete rufelor si le parfumeaza.
– Gliss Total Repair 19: o formula de inalta performanta cu 19 ingrediente active care ajuta la restructurarea si protejarea părului.
Aceste doua produse exista deja pe piata romaneasca.

– Thomsit XXL este un compus pentru nivelarea podelelor, cu nivel redus de emisii, care creaza suprafete netede ca de oglinda in vederea aplicarii materialelor de finisare a podelelor si parchetului.
– P3 Disperse pentru curatarea ecranelor plate LCD cu filtre de culoare. O serie de detergenti cu nivel inalt de concentratie, pe baza de apa, pentru producerea filtrelor de culoare de inalta performanta pentru ecranele plate LCD.

“Inovatia este cheia viitorului,” a declarat Prof. Dr. Ulrich Lehner, Presedinte al Consiliului de Conducere al Henkel KGaA. Felicitandu-i pe castigatori, dansul a continuat: « Companiile care isi pot intelege clientii, care le pot anticipa dorintele si care le pot raspunspunde primele au capacitatea de a ramane in frunte ».

Bucuresti, 9.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.