Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

50 de ani de BMW Turbo Power în motorsport

BMW Turbo Power

prezentarea BMW M4 DTM cu motor turbo de 2,0 litri adaugă un nou capitol şi deschide o nouă eră

Concentrare deplină pe sezonul 2019 din DTM: BMW M4 DTM, modificat pentru a respecta reglementările Class 1 şi propulsat de nou-dezvoltatul motor turbo BMW de 2,0 litri, a avut prima apariţie la uzina BMW Group din Dingolfing. Avându-l pe pilotul oficial BMW Bruno Spengler (Canada) la volan, maşina a parcurs primii kilometri cu BMW Turbo Power.

BMW Turbo Power
BMW Turbo Power

Motorul turbo este componenta principală a noului regulament Class 1, care va intra în vigoare odată cu sezonul 2019 din DTM. Precedentele motoare V8 sunt înlocuite de propulsoare turbo cu patru cilindri, eficiente şi semnificativ mai puternice, cu o capacitate de 2,0 litri. Toate modificările necesare pentru montarea noului motor, în conformitate cu regulile Class 1, au fost făcute deja la BMW M4 DTM. Aceste includ modificări ale orificiilor de admisie şi evacuare a aerului, precum şi ale sistemului de admisie şi evacuare. Fazele de evoluţie ulterioare, bazate pe noile reglementări, vor fi implementate înainte ca noua maşină să fie omologată.

“BMW Turbo Power s-a bucurat de succes în motorsport de aproape 50 de ani. În primul an cu motor BMW turbo, în 1969, Dieter Quester a câştigat imediat titlul de campion european al turismelor cu BMW 2002 TI. În 1973, BMW 2002 turbo a devenit primul automobil de producţie din Germania care a dispus de turbocompresor. Acum adăugăm un nou capitol la această istorie în DTM”, a declarat directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt. “Primii noştri kilometri din era Class 1 s-au desfăşurat foarte bine. Suntem mulţumiţi de toate testele funcţionale. Noul motor turbo sună senzaţional. Cu toate acestea, cea mai impresionantă calitatea a lui este eficienţa – în ciuda faptului că este considerabil mai puternic decât predecesorul său.”

“După primii kilometri cu noul motor DTM, abia aştept viitorul sezon”, a declarat Spengler. “Îmi pot imagina cât de distractiv va fi pe circuit cu atât de multă BMW Turbo Power. Poţi simţi caii-putere în plus. Vom oferi şi mai mult spectacol pentru fani în 2019. Timpul petrecut cu acceleraţia la maximum este redus – dar viteza maximă este mai mare decât înainte. Va trebui să muncim şi mai mult la volan.”

Primul teste ITR pentru pregătirea sezonului 2019 este programat în perioada 11-14 noiembrie 2018 la Estoril (Portugalia).

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.