free download 78 travel guides written by experts

5 trucuri prin care un ambalaj îți poate scoate produsul în evidență

A trecut perioada în care ambalajele erau doar o modalitate de protejare a produselor, pe care se aflau câteva informații despre ingredientele și utilitatea produsului. Continua schimbare în care se află produsele de pe piață i-au oferit o sarcină foarte importantă ambalajului, aceea de a atrage clienții pentru ca produsele să fie vândute mai repede.

Acum, eticheta este cartea de vizită a oricărui produs, mai ales că prima oară consumatorul are contact direct cu aceasta, nu cu produsul care se află în interior și pe care îl poate vedea doar dacă deschide ambalajul.

Există unele metode prin care produsele să fie observate mai ușor de către consumatori, iar în continuare am pregătit o listă cu cele mai importante 5 trucuri pe care le poți folosi pentru ca produsul tău să iasă în evidență.

5 trucuri prin care un ambalaj îți poate scoate produsul în evidență

sursa foto pixabay

1. Fă-l cât mai prietenos

Ambalajele prietenoase, colorate și cu o formă aparte, întotdeauna vor atrage atenția cumpărătorilor și le vor stârni curiozitatea, chiar dacă este vorba de un produs pe care îl cunosc. Cu cât este mai creativă forma, cu atât atenția asupra produsului va fi mai mare.

2. Alege culorile potrivite

Culoarea ambalajului este prima pe care o poate observa clientul, deci trebuie ca aceasta să aibă un impact pozitiv asupra lui. Trebuie să faci o serie de cercetări înainte de a alege culorile pentru ambalaj, astfel încât clienții să nu confunde produsul tău cu un altul sau să nu îl asocieze cu altceva din cauza culorilor alese greșit. În plus, culorile trebuie să permită informațiilor de pe etichetă să fie vizibile.

Însă, dacă vrei neapărat ca ambalajul să aibă o combinație de culori care nu permit vizibilitatea etichetei, poți încerca etichete autoadezive profesionale de la LabelPrint. Același lucru este valabil și în cazul în care ambalajul este transparent pe alocuri și poate îngreuna înțelegerea textului.

3. Adaugă un plus de amuzament

De exemplu, există tipuri de ceai ale cărui pliculețe sunt atașate unor umerașe, prin care acestea stau agățate de cană. Este o idee care poate facilita utilizarea produsului și, în același timp, le stârnește curiozitatea clienților pentru a-l cumpăra.

4. Creează câteva ediții speciale

Întotdeauna edițiile speciale au atras atenția consumatorilor, cum ar fi cele cu ocazia unui eveniment sportiv sau ale unor evenimente naționale. Campionatele de fotbal, Jocurile Olimpice sau zilele naționale vor fi întotdeauna un bun prilej pentru a crea un ambalaj cu ediție specială, care pentru cumpătători va avea o semnificație simbolică, mai ales dacă este vorba de iubitorii sporturilor.

5. Gândește-te la nevoile consumatorului

Un ambalaj practic va fi întotdeauna căutat de clienți, motiv pentru care așa trebuie gândit. Creează un ambalaj care se poate închide, indiferent de sistemul folosit sau care poate fi ținut într-o singură mână. Pachetele resigilabile sunt o investiție mai bună pentru consumatori, mai ales pentru că nu trebuie să consume tot produsul deodată și îl pot păstra în condiții bune o perioadă mai lungă de timp.
Așa cum am spus, ambalajul este primul contact al cumpărătorului cu produsul, deci cel care în proporție de 50% vinde produsul. Este adevărat că un produs necunoscut, dar care are un ambalaj practic, colorat și care atrage atenția nu este neapărat cel mai cumpărat, dar acest lucru se poate schimba în timp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *