Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

3 premii GOLD la Internetics pentru VMLY&R și campania PEPCO Illiterate Ads

3 premii GOLD la Internetics pentru VMLY&R și campania PEPCO Illiterate Ads

VMLY&R România a câștigat aseară 3 trofee GOLD la Internetics, unul dintre cele mai importante festivaluri de branding, marketing și online advertising din România pentru campania Illiterate Ads realizată pentru PEPCO România, împreună cu Fundația Noi Orizonturi și Teach For România.

Campania a fost premiată cu:

  • 1 GOLD la Social Media & Communities, categoria Social Media Special Mechanics
  • 1 GOLD la Act and React
  • 1 GOLD la INTERNETICS DIGITAL FOR GOOD

3 premii GOLD la Internetics pentru VMLY&R și campania PEPCO Illiterate Ads

Illiterate Ads a obținut 3 premii GOLD în toate cele 3 categorii înscrise.

În publicitate, am descoperit puterea de a face bine pentru cei care fac bine. În spatele tuturor premiilor din anul acesta se ascunde o misiune pe care ne-am asumat-o toți, Pepco și VMLY&R, în sprijinul celor două ONG-uri partenere, și anume să forțăm lumea să privească o realitate ignorata: suntem țara în care 6 din 10 copii din medii defavorizate nu știu să scrie sau să citească la finalul clasei a 4-a. Și asta într-un sistem educațional oricum depășit de nevoile noii generații sau de nevoile actuale de pe piața muncii. În contextul ăsta, am folosit cuvintele naive și autentice ale acestor copii ca semnale de alarmă, direct în campania de back-to-school, făcând loc pentru aceasta realitate tristă în toată bucuria începutului de an școlar, a spus Miki Crăciunescu, Head of Strategy VMLY&R.

Campania a bifat nominalizări și premii la cele mai importante festivaluri internaționale și locale de la Cannes Lions, London International Awards, Golden Drum, Eurobest, la Effie Awards și Webstock Awards.

Echipa PEPCO România
Raluca Popescu – CSR Specialist
Ioana Ioniță – Marketing Manager

Echipa VMLY&R
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Ioana Ichim – Group Creative Director
Bogdan Dinu – Group Creative Director
Irina Szelleki – Copywriter
Miki Crăciunescu – Strategy Director
Dinu Guțu – Strategic Planner
Raluca Dinu – Account Director
Irina Matei – Account Manager
Andreea Marcociu – Digital Account Manager
Diana Mărculescu – Social Media Manager
Mina Ionescu – Business Director
Denissa Mic – Communication Director
Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Echipa Fundația Noi Orizonturi
Anca Gaidoș – Chief Operations Officer
Alexandra Giurgiu – Project Manager

Echipa Teach For Romania
Giorgiana Astefanei – Communications & Media Relations Specialist
Fabiola Istudor – Communications Manager
Cosmina Schiau – Corporate Partnerships Manager
Specialiști literație:
Maria Kovacs – Expert literație Fundația Noi orizonturi
Alina Răducanu – Coordonator proiect literație Teach for Romania

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.