expoplast Sibiu 2019

3 echipe de viitori comunicatori premiate în cadrul concursului de idei #CreativitateinPractica

Danone România a desemnat cele 3 echipe câștigătoare în cadrul concursului de idei #CreativitateinPractica, desfășurat în perioada octombrie-decembrie. Echipele Vulpile albastre, LegenDairy și Brain Design s-au remarcat în fața juriului prin idei îndrăznețe, creative, dar și relevante pentru publicul vizat, și astfel au intrat în posesia celor 3 premii în valoare totală de 3.000 euro.

145 de studenți au acceptat provocarea Danone și s-au înscris în concurs. Dintre aceștia, 94, grupați în 31 de echipe, au trimis propunerilor lor pentru unul dintre cele două briefuri – promovarea proiectului social ”O șansă pentru familia ta” sau informarea și educarea despre rolul iaurtului în alimentație. Vineri, pe 16 octombrie, a avut loc ultima etapă a concursului: cele mai bune 5 echipe au mers acasă la Danone, au vizitat fabrica din București și și-au susținut propunerile în cadrul unei întâlniri cu membrii juriului.

Echipa Vulpile albastre a câștigat locul I ­­­cu o propunere despre rolul iaurtului în alimentație, cu conceptul creativ ”Iaurtul, un ajutor neașteptat”, care a evidențiat unele dintre beneficiile iaurtului pornind de la nevoile câtorva profile populare de consumatori: bogat în nutrienți, cu vitamine, minerale (precum calciul) și proteine.


„Concursul #CreativitateinPractica a fost o experiență plăcută de la început până la fericitul final. Au fost nopți nedormite, idei rămase pentru totdeauna în “sertărașul cu idei” al echipei și multă muncă. Ne bucurăm că această experiență s-a sfârșit prin victoria echipei noastre, dar chiar dacă acest lucru nu s-ar fi întâmplat, am fi fost la fel de încântați de experiența câștigată. A fost ca o cursă într-un tren accelerat unde am văzut o mulțime de peisaje frumoase și ne bucurăm atât de mult că am prins drumul până la capăt!” afirmă echipa Vulpile albastre.

”Suntem plăcut impresionați de numărul mare de studenți care s-au arătat interesați de concurs, dar și de implicarea lor pe parcursul întregului proces. În această perioadă, studenții înscriși în concurs au avut ocazia să experiementeze toți pașii dintr-un proces de pitch – de la briefing, debriefing, până la susținerea prezentării în fața ”Clientului”. Credem că este o experiență foarte utilă pentru ei, la care este esențial să aibă acces încă de pe băncile facultății.” declară Cristina Popescu, Director de Comunicare Danone.

Echipele câștigătoare au fost desemnate de un juriu format din: Lucian Mîndruță (jurnalist, lector universitar, prezentator radio și TV), Cristian Mărgărit (antreprenor, blogger și consultant în nutriție și fitness, fondator și realizator getfit.ro), Cristina Popescu (Director de Comunicare Danone) și Antonio Momoc (specialist în comunicare și relații publice, conferențiar doctor la Universitatea din București).

În etapa finală, aceștia au evaluat felul în care studenții și-au susținut și argumentat ideile în fața unui public extins format din: juriu, toți studenții finaliști, reprezentanți Danone și reprezentanți din partea IMAGE PR, agenția de comunicare Danone România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *