Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2Checkout: Românii au cumpărat cu 240% mai mult software în Black Friday pe stil american

2Checkout logo

2Checkout (cunoscută anterior ca Avangate), lider în industria soluțiilor eCommerce, a realizat o analiză asupra comportamentul de consum al românilor la achiziția de software și servicii digitale în cursul lunii noiembrie 2017, în cele mai ample campanii comerciale globale. Analiza include și o comparație între cumpărătorii români și cei britanici și americani.

Analiza 2Checkout arată că românii au profitat din plin de ofertele de Black Friday la nivel global (24 noiembrie), Cyber Monday (27 noiembrie) și Cyber Tuesday (28 noiembrie).

Astfel, românii pasionați de tehnologie au fost foarte atenți la campaniile din aceste zile pentru a achiziționa preponderent soluții de securitate și protecția datelor (peste 40% dintre comenzi s-au situat în această categorie), instrumente de dezvoltare software, softuri utilitare, aplicații pentru marketing, soluții de business, aplicații pentru dezvoltare web și aplicații pentru audio-video.

2Checkout logo

De Thanksgiving, sărbătoare de origine americană, românii au cumpărat software și servicii digitale de două ori mai mari decât media zilnică din ultimele 12 luni.

De Black Friday, organizat la nivel internațional pe 24 noiembrie 2017, românii au efectuat cumpărături de software și servicii digitale cu 240% mai mari decât media zilnică din ultimul an. Aceasta a fost ziua cu creșterea cea mai mare a vânzărilor pentru români. Comparativ, americanii au lăsat Thanksgiving să treacă fără a se concentra pe cumpărăturile de software sau servicii digitale, iar de Black Friday au cumpărat cu doar 21% mai mult decât media zilnică.

Cyber Monday și Cyber Tuesday, evenimente comerciale care încă nu au fost replicate destul de mult pe piața locală, au dat ocazia cumpărătorilor din România să profite de oferte speciale ale producătorilor globali. Astfel, pe 27 noiembrie, valoarea comenzilor date de români pe site-urile internaționale a fost cu 196% mai mare decât media zilnică, iar pe 28 noimebrie cu 116% mai mare.

Prin comparație, de Cyber Monday și Cyber Tuesday, valoarea cumpărăturilor realizate de către clienții din Statele Unite, a fost cu 50% mai mare decât media zilnică, respectiv cu 63% mai mare.
Britanicii, în schimb, deși nu sărbătoresc Thanksgiving, au cumpărat cu 34% mai mult decât media zilnică, iar de Black Friday cu 106% mai mult. Cyber Monday și Cyber Tuesday au adus cu 67%, respectiv 61% mai multe venituri producătorilor de software și de servicii digitale față de media zilnică, din partea cumpărătorilor britanici.

“În cazul cumpărătorilor români, explicația este relativ simplă: prețul final de achiziție al produselor este un factor important în decizia de cumpărare. Cu cât sunt mai mari reducerile, cu atât mai mari sunt volumele de vânzări. Cum aplicațiile software sunt achiziționate online prin platforma Avangate preponderent de persoane fizice, acestea sunt cu atât mai interesate să beneficieze de reduceri”, declară Alexandra Marcu, Director de Marketing la 2Checkout.

Analiza prezentată este realizată pe baza datelor agregate de tranzacționare la nivelul platformei de comerț electronic Avangate, pe perioada ianuarie 2016 – noiembrie 2017.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.