Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix

Festivaluri PlastiPrix

În perioada septembrie-noiembrie 2019, 23 de agenții de publicitate și PR din București s-au alăturat cauzei Plasti Prix, un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative și creat de The Institute și Lidl România. Cu ocazia proiectului au fost colectate aproximativ 100 de kilograme de plastic.

Pe lânga obiectivul de a crește gradul de conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră, proiectul si-a propus ca trofeele acordate la cele mai importante evenimente ale industriei marcom, dar și de design din 2020 să fie realizate din plastic reciclat.

Până în prezent, s-au alăturat cauzei Plasti Prix festivaluri și evenimente precum Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstrock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC și Bursa Binelui, iar lista rămâne deschisă.

Proiectul a avut în centru o pubelă specială, decorată de ilustratorul Sebastian Pren și alintată de publicitari la più bella pubela, care a fost transmisă printr-o leapșa de la o agenție la alta. Pubela a petrecut câteva zile la fiecare dintre agențiile participante, toți membrii organizațiilor fiind încurajați să colecteze plasticul utilizat pe parcursul acestor zile. Pubela a devenit ușor subiectul multor postări, animații sau story-uri în social media.

Festivaluri PlastiPrix

Cele 23 de agenții care și-au dat leapsa Plasti Prix sunt: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends \ TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler.

Plasticul a fost colectat în proiect de GreenPoint Management.

Proiectul Plasti Prix a urmărit să atragă atenția asupra efectului dăunător pe care plasticul îl are asupra mediului înconjurător, să ofere informații despre condițiile în care acesta poate fi reciclat și să-i încurajeze pe cei din industriile creative și nu numai să-și formeze un obicei din colectarea selectivă a plasticului.

Mai multe detalii despre proiect se găsesc pe plastiprix.ro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.