Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

12 Ambasadori ai Haioșeniei din România devin imaginea ediției limitate Kinder Chocolate

Kinder Chocolate

12 copii haioși din România au fost aleși să devină imaginea ediției limitate Kinder Chocolate, disponibilă exclusiv pe teritoriul țării.

Șase fete și șase băieți au fost selectați din aproximativ 3500 de copii să se transforme în Ambasadori ai Haioșeniei prin intermediul unei ediții limitate de pachete Kinder Chocolate, personalizate cu imaginile câștigătorilor: Ilinca, Iris, Karla, Francesca, Madalina, Arina, Luca, Andrei, Armin, Matei, Nicholas și Tudor.

Totodată, fiecare participant în campania oganizată de Kinder a primit un e-mail cu un pachet digital personalizat cu poza copilului, iar peste 400 părinți au primit acasă un set de coperți personalizate numai bune pentru momentele în care cei mici vor să dăruiască un pachet de Kinder Chocolate unicat colegilor, prietenilor din parc sau bunicilor.

Kinder Chocolate

„Kinder este un brand dedicat întregii familii și adorat de cei mici, astfel că ne-am dorit să îi transformăm în Ambasadori ai Haioșeniei în magazinele din România. Vrem să sărbătorim puterea copiilor de a ne pune zâmbetul pe buze și să le oferim un motiv în plus să se bucure de ciocolata lor preferată. A fost un proces dificil, dar de care ne-am bucurat în fiecare moment – fiecare copil înscris ne-a înveselit ziua și ne-a adus mai aproape de copilărie, prin ghidușeniile lor.”, transmit reprezentanții companiei.

Conceptul campaniei a fost „Umorul accidental” pentru că, fără să își dea seama, copiii au cel mai pur simț al umorului, iar în călătoria prin care descoperă lumea, ajung să întrebe sau să spună cele mai surprinzătoare și mai amuzante lucruri. Kinder a îndemnat părinții să trimită o fotografie portret cu năzdrăvanul zâmbind pe ambalajul de ciocolată Kinder, dar, opțional, și un citat amuzat pe care l-a spus. Următorul pas a constat în tragerea la sorți a 50 de fete și 50 de băieți dintre copiii înscriși în campanie, dintre care juriul, format din Cabral, Ela Crăciun și reprezentanții Kinder au ales cei doisprezece eroi.

Kinder Chocolate îi invită pe toți iubitorii de ciocolată să descopere noua identitate vizuală a pachetelor Kinder Chocolate în magazine de proximitate, supermarketuri și hypermarketuri.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.