free download 78 travel guides written by experts

100 de copiii au devenit “Campioni la joaca”

Agentia interactiva Netalurgica ii aduce pentru prima oara impreuna in fata calculatorului pe parinti si copii in competitia Campioni la joaca cu ocazia lansarii colectiei Looney Tunes Active de la Kinder Joy. Campioni la joaca este o competitie de gaming online realizata pentru compania Ferrero, centrata pe brandul Kinder Joy. In competitie s-au inscris 2044 de persoane care au acceptat provocarea de a deveni campioni la joaca.

COPIII DEVIN CAMPIONI LA JOACA

Campioni la joaca este o competitie de gaming online adresata copiilor cu varsta cuprinsa intre 4-10 ani si parintilor acestora si are un headline bine definit “Fii campion de 1 Iunie!”. La fel ca noua colectie cu surprize Kinder Joy, competitia are ca protagonisti indragitele personaje de desene animate, adorate si imitate de-a lungul timpului de generatii intregi de copii: Tweety, Sylvester, Taz, Bugs Bunny, Lola Bunny, Duffy Duck si Yosemite Sam, echipate de sport.

Astfel, in perioada 12-30 mai in cadrul competitiei s-au lansat 4 jocuri online. Fiecare joc pune accent pe dezvoltarea unor abilitati necesare copiilor cu varsta cuprinsa intre 4-10 ani: antrenarea memoriei, capacitatea de concentrare, identificarea nuantelor de culori si atentia distributiva. Cele 4 jocuri au denumiri si grafica adecvata publicului tinta: “Sportivi sub acoperire”, “Ghicitoare in miscare”, “Miscare in culoare” si “Aventuri pe role”. Pe 1 Iunie cei mai buni jucatori au devenit « Campioni la joaca » si au fost premiati cu 100 de jucarii haioase infatisandu-l pe Tweety. 

EVOLUTIA CAMPANIEI – 2044 de utilizatori « s-au jucat » cu Kinder Joy

In primele 2 zile s-au inregistrat in competitie un numar de 362 de utilizatori. Dupa o saptamana de promovare, numarul acestora a ajuns la 1619 competitori. In ceea ce priveste strategia de media cea mai mica rata de click (CTR) inregistrata de client pentru bannerele pe format sticky ribbon a fost de 1,30%, iar cea mai mare de 42,43%. Cu o rata medie de click de 5,5% pe toata campania si conform datelor furnizate de Google Analytics platforma de joaca a avut in medie 2500 de vizitatori unici pe zi, maxima fiind inregistrata pe 22 mai si anume 3000 de vizitatori. Pana la terminarea competitiei 15.232 vizitatori absolut unici au intrat pe platforma dedicata competitiei.

CONCLUZIE

In momentul de fata media care permite cel mai inalt grad de interactivitate cu brandul este online-ul. Chiar si asa, resursele de interactivitate ale online-ului nu sunt exploatate la maxim pe piata locala. Serban Manea – Netalurgist Sef la agentia Netalurgica declara: "Dupa 10 ani de vanzare de publicitate la televiziune, am realizat ca dorinta consumatorilor de a interactiona cu brandul depaseste zapping-ul uzual de la o statie la alta. Media care foloseste cel ma bine acest avantaj este online-ul, drept pentru care translatarea unui concept offline in online ofera provocari care stimuleaza orice om pentru care advertising-ul reprezinta mai mult decat un program de la 09:00 – 18:00."

Despre Netalurgica:

Netalurgica este noua agentie interactiva care prin prisma parteneriatului strategic cu Next Advertising – agentie de publicitate aflata in TOP 5 pe piata locala – isi propune sa aduca in atentia clientilor, transpunerea online a formatelor publicitare clasice intr-o modalitate eficienta. Intr-un an de zile de la demararea parteneriatului, agentia a reusit deja acest lucru cu o parte din clientii Next. Abordand o forma de naming inedita, Netalurgica, agentia isi pastreaza ideea de comunicare si in interiorul agentiei. Astfel, organigrama prevede: Netalurgist Sef, Forjor de Net, Slefuitori Media si Laminoristi Grafici.

Bucuresti, 02.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *