Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

1.62 milioane de puncte, echivalentul a 16.2 milioane RON au fost donați către cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în prima ediție Liga Punctelor PENNY

Liga Punctelor PENNY donatii 16.2 milioane
  • Peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret beneficiare
  • Clienții PENNY au donat 1.62 milioane de puncte în campanie
  • Punctele donate sunt echivalentul a 16.2 milioane lei redirecționați de către PENNY și clienții din toată țara pentru viitorul tinerilor fotbaliști

ENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara. Un total de 1.62 milioane de puncte, echivalentul a 16.2 milioane lei au fost utilizate de peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara pentru achiziționarea echipamentelor și a accesoriilor necesare bunei desfășurări a activității copiilor.

Liga Punctelor PENNY donatii 16.2 milioane

Liga Punctelor PENNY își propune să devină un program pe termen lung dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

„Am înregistrat rezultate peste așteptări la finalul primei ediții Liga Punctelor PENNY. Am pornit proiectul din dorința întregii noastre echipe de a ne implica și mai mult în susținerea fotbalului românesc – suntem sponsorul principal al echipei naționale de fotbal, dar în același timp susținem fenomenul fotbalistic cu tot ce presupune el, de la experiența suporterilor pe stadioane, la dezvoltarea viitoarelor generații de mari fotbaliști. Am decis să încurajăm clienții să se implice alături de noi, deci să redirecționăm o parte din profitul obținut în urma vânzărilor către cluburile de fotbal de copii, juniori și tineret, pentru că am înțeles că este nevoie de aceste resurse pentru acoperirea unor nevoi de bază în activitatea acestora. Prima ediție a fost de foarte mare succes și ne pregătim deja planul pentru cea de-a doua ediție pe care o vom lansa anul viitor.

Mulțumim tuturor clienților care s-au implicat și le urăm mult succes tuturor cluburilor care au dat o șansă programului și care sunt beneficiarii reali ai acestuia!” a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România
694 de cluburi au fost înscrise în platforma Liga Punctelor PENNY și au plasat 1.865 de comenzi, adică peste 35.000 de produse livrate acestor cluburi. Acest lucru a fost posibil cu ajutorul oamenilor care au donat punctele adunate pe bonurile din magazinele PENNY. S-au strâns 262.104 donații care însumează 1.62 milioane de puncte, donate tinerilor fotbaliști din cluburile sportive de fotbal.

Prima ediție Liga Punctelor PENNY s-a desfășurat în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 în toată țara.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.