free download 78 travel guides written by experts

1 500 de candidati si-au incercat sansele la cea de-a doua editie a Scolii ADC*RO

Inscrierile la Scoala de creatie ADC*RO s-au terminat. 1.500 de candidati si-au creat un cont pe site-ul Scolii ADC*RO, incercand sa rezolve testele de creativitate propuse de tutorii Scolii.

Dintre acestia, 250 au reusit sa le finalizeze si sa le trimita pentru a fi evaluate de catre directorii de creatie care predau la Scoala ADC*RO.

Cei pasionati de domeniul publicitatii au avut la dispozitie 3 saptamani (de pe 12 ianuarie pana pe 2 februarie), pentru a se inscrie la concursul de admitere pe site-ul Scolii, www.scoalaadc.ro.

Tutorii vor evalua in mod individual aplicatiile intrate in concurs si, printr-un sistem online, acestea vor fi notate pe o grila de la 1 la 5. La mijlocul lunii februarie vor fi anuntati cei 45 de studenti, care vor  participa la cursurile Scolii ADC*RO, incepand cu 23 februarie.

Cursurile Scolii se vor desfasuta pe parcursul a 12 saptamani si vor consta in doua intalniri saptamanale: un seminar si o sesiune de lucru in agentia la care au fost repartizati studentii. In cadrul seminariilor tutorii vor prezenta cela mai importante mijloace de publicitate precum Concept, Strategie, Print, TV, Radio, Online, Publicitate Neconventionala, Campanii Integrate etc. In cadrul sedintelor de lucru alaturi de echipele de creatie din agentii, studentii vor primi 5 briefuri, iar rezolvarea acestora se va concretiza la final intr-un portofoliu.

Tutorii celei de-a doua editii a Scolii ADC*RO sunt: Adrian Botan – McCann Erickson, Andrei Cohn – Cohn& Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Tripsa – Propaganda, Costin Popescu – Cap, Dorian Pascuci – ADDV Euro RSCG, Ema Prisca – Graffiti BBDO, Liviu David – Next Advertising, Octav Gheorghe – Gavrila&Asociatii, Serban Alexandrescu – Headvertising, Sorin Tranca – Friends Advertising, Stefan Vasilachi – GMP, Valentin Suciu – Odyssey.

Scoala de creatie ADC*RO este primul proiect Art Directors Club Romania(ADC*RO), o initiativa a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizat pentru a doua editie consecutiv de Millenium Communications.

Bucuresti, 03.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *