Compania White Image a lansat la sfarsitul lui mai o noua editie a raportului sau despre cum sunt citite newsletterele, “Inside”. Daca nu l-ati citit inca, il gasiti aici. Fara a pretinde ca aceste rapoarte dau o imagine ultraexacta a comportamentului destinatarilor, este bine sa retinem ca ele au implicatii nu numai pentru marketer-i, ci si pentru PR-ii care-si promoveaza compania, organizatia sau cauza rpin newslettere.

PR-ii din Romania s-au zbatut mult timp ( si se zbat inca) in lipsa datelor de piata care sa-i ajute sa fie mai eficienti. Numarul de rapoarte generat de diversele companii de servicii, de firmele de PR ele insele, de fundatii si asociatii in SUA, spre exemplu, este impresionant si pentru PR-ul care stie suficienta statistica pentru a le tria (depistand erorile grosolane si metodologiile subrede) sunt o sursa extraordinara de date pentru atat de des ignorata faza a planificarii: cercetarea.

Pentru mine e un semnal pozitiv ca au inceput sa apara asemenea rapoarte si white paper-uri si la noi, mai ales ca cel de la White Image face si o repartizare a interesului pe trimestre, da cifre privind performantele newsletterelor si in functie de domeniul lor, cu alte cuvinte te ajuta cat de cat sa-ti stabilesti obiective realiste si un calendar eficient, atunci cand apelezi la un instrument de comunicare precum newsletter-ul.

Powered by ScribeFire.

Share