Stiu ca Loredana a scris mult despre greselile de PR. Am mai scris si eu ceva pe tema greselilor, desi nu ma refeream doar la agentiile de PR. Insa se fac atat de multe astfel de greseli, incat ma vad nevoita sa mai mentionez una! Promit sa nu devina o rubrica permanenta, sau macar sa incerc 🙂

Si anume una majora, legata de ofertele pe care o agentie le trimite unei companii. Daca v-ati expus o ideea iar compania respectiva v-a explicat in mai multe randuri de ce nu vrea implementata acea idee, in momentul trimiterii ofertei, ar fi cazul sa aveti alte idei! Altfel irositi timpul propriu si pe cel al potentialului client.

Faptul ca sunteti inflexibili, ca va incapatanati (chiar daca aveti dreptate), nu sugereaza in niciun caz o colaborare fructuoasa. In plus, daca toata strategia pentru firma respectiva se bazeaza pe o idee care a fost respinsa din start, dincolo de inflexibilitate, aer de superioritate, acest fapt va va face sa pareti si limitati si lipsiti de creativitate.

Si inca ceva! Daca tot ati trimis deja o prezentare a agentiei inainte de oferta, incercati sa renuntati la jumatatea de oferta care contine aceeasi prezentare 🙂 Sau macar lasati-o pentru a doua parte a ofertei, daca altfel nu se poate.

Share