Super Bowl este cu siguran?? o competi?ie pe care orice om de marketing de la marile companii o ia în calcul atunci când stabile?te bugetul de advertising. Cele mai mari costuri de difuzare, idei care trebuie s? fie foarte bune, spoturi cât mai aproape de impecabil, totul pentru a fi v?zute într-un eveniment deosebit.

De ceva timp îns? aceste spoturi nu mai sunt vizionate doar cu ocazia competi?iei, ci ?i înainte sau dup?.

Câteva secunde pentru a atrage aten?ia, fanii, clien?ii ?i a?a mai departe. Dar pentru a r?mâne în mintea lor trebuie s? vii cu ceva deosebit. Hai s? vedem câteva spoturi din acest an.

Sony a venit cu promovarea jocului “God of War”. Un spot mai lung, emo?ionant – potrivit oare pentru b?rba?ii care se uit? la Super Bowl sau gândit a atrage ?i alte tipuri de public?

GoDaddy merge pe spoturi scurte care s? îndemne la achizi?ia unui domeniu de la ei cât mai rapid. În fond, nu e?ti singurul cu o anume idee, conteaz? îns? s? fii primul!

Toyota promoveaz? ideea de ma?in? cu multe facilit??i într-un spot care încearc? s? fie amuzant, cu un duh care îndepline?te dorin?e. Dar nu prea întelege ce se cere de la ea – sau e p?rtinitoare? Potrivit spot pentru Super Bowl?

Nike îl readuce în aten?ie pe Tiger Woods într-o reclam? cu final relativ amuzant ?i cu mult golf, evident.

Motorola începe cu promovarea caracteristicilor telefonului nou, dar arat? în final c? imaginile sexy produc ravagii. Oarecum.

Mai multe spoturi de la Super Bowl 2013 aici. Vou? care v? plac?

Share