Este vorba despre publicitate. Despre reclama la radio, mai exact. ?i publicuri interesate, dar pe care le ignor?m cateodat?. Reclama cost?, ideal ar fi s? utiliz?m timpul cump?rat la maximum, s? oferim informa?iile cele mai relevante ?i s? convingem cât mai mul?i s? fac? ce ne dorim.

Dar mai întâi, povestea pe scurt. Conduceam de la Ploie?ti c?tre Râmnicu-S?rat pe la ora prânzului. Eram cu mama în ma?in? ?i ne apropiam de Buz?u. Tocmai vorbeam despre cât de foame ne era ?i suntem amândou? mari iubitoare de mâncare turceasc?. ?i dintr-o dat? se aude la radio o reclam? la un nou restaurant turcesc deschis în Buz?u. Sunt în?irate feluri de mâncare, se precizeaz? c? restaurantul este pe lâng? liceul Ha?deu. ?i gata!

De unde s? ?tiu eu unde este acest liceu? OK, nu ai timp de mai multe explica?ii, pentru c? timpul cost?. Dar un num?r de telefon? Am fi putut suna ?i afla! Dar nu! Era weekend, era imposibil s? nu se ?tie cam câ?i turi?ti de prin alte ora?e trec pe acolo! În plus, e un restaurant cu un anumit specific. Nu sunt to?i amatori. De ce ai rata ocazia ca cei interesa?i s? te gaseasc??

?i cum r?mâne cu buzoienii? Sunt invita?i cu to?ii la restaurantul turcesc. E nou, sun? interesant. N-ar trebui s? poat? suna s? intrebe dac? au nevoie de rezervare? Dac? bat drumul s? a?tepte 5 ore s? m?nânce pentru c? restaurantul e deja plin, nu or s? se mai întoarc? prea curând!

Presiunea timpului alocat nu ar trebui s? ne fac? s? uit?m ce conteaz? cu adevarat: s? îi d?m poten?ialului client toate detaliile de care are nevoie.

Share