Lumea online “bipaie” in ultimele luni conform frecventei mesajelor pe Twitter. Citesc despre el pe blogurile din blogroll, in special MicroPersuasion si What’s Next, dar nu m-am convins ca pentru mine ar fi un instrument util.

Este clar insa ca aceasta comunicare instantanee despre activitatile si gandurile celor subscrisi nu poate sa ramana fara impact la nivelul PR-ilor si marketerilor. BBC-ul, spre exemplu, foloseste Twitter pentru a comunica breaking news celor inscrisi. Financial Times este si el pe Twitter.

Mai multe detalii despre Twitter, si o analiza a evolutiei acestuia, pot fi citite intr-un articol recent din International Herald Tribune, semnat James Pontin. Variante de exploatare a acestuia sunt enumerate si de B.L. Ochman, autoarea What’s Next, intr-un post provocat de articolul lui Pontin.

Ce cred eu ca va aduce comunicarii Twitter, daca in loc de o moda pasagera printre asa numitii digerati (literati lumii virtuale), se va dovedi un instrument durabil:

1. un accent sporit pe abilitatile de exprimare concisa ale comunicatorilor (limita de 140 de caractere o va impune)
2. cresterea exponentiala in importanta a vitezei de reactie, nu doar in situatii de criza, ci si in preajma unor evenimente si in comunicare in general.
3. pericolul informatiei scoase din context (deja semnalat de Steve Rubel).

Imi imaginez insa cat de interesant ar fi sa ai un CEO pe Twitter.

Il incerc totusi, si ma gasiti pe Twitter la http://twitter.com/CorinaG. Mi-am instalat si un plugin care-mi permite sa postez pe Twitter din search bar-ul de la Firefox. Urmeaza acum integrarea Twitter/blog.

Twit, twit.

Share