Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zuzu aduce in galantare noile iaurturi de baut

cu variante unice în România

Compania Albalact a lansat noile iaurturi de băut Zuzu şi, o dată cu ele, o variantă exotică cu nectarine şi guava şi o variantă dietetică – ambele unice pe piaţa din România.

Iaurturile de băut Zuzu se găsesc deja în magazine în patru variante:

·    Zuzu iaurt de băut natural 2% grăsime
·    Zuzu iaurt de băut degresat 0.1% grăsime
·    Zuzu iaurt de băut cu căpşuni 1% grăsime
·    Zuzu iaurt de băut cu nectarine şi guava 1% grăsime
„Iaurturile de băut erau singurele variante de iaurturi care lipseau din portofoliul brandului Zuzu. Ne-am grăbit să le lansăm, pentru că din ce în ce mai mulţi români au început să cumpere aceste iaurturi, dat fiind că sunt la îndemână şi uşor de consumat, chiar şi fără să te aşezi la masă. Am respectat, însă, tradiţia brandului Zuzu care oferă numai produse deosebite şi foarte gustoase şi am creat nişte iaurturi de băut speciale”, a declarat Traian Simion, director general Albalact.

Zuzu iaurt de băut degresat, cu 0,1% grăsime, este singurul iaurt de băut dietetic aflat în acest moment pe piaţa românească.

Variantele cu fructe ale iaurtului de băut Zuzu sunt şi ele ideale pentru o alimentaţie sănătoasă, pentru că au numai 1 la sută grăsime. În plus, ca toate iaurturile Zuzu cu fructe, au bucăţi mari de fructe pe care le simţi cu adevărat.

Zuzu iaurt de băut cu nectarine şi guave este o premieră pe piaţa lactatelor din România pentru că nici un producător nu a mai folosit până acum guava ca ingredient în lactate. Guava este un fruct originar din America Latină, care este cultivat sub formă de plantaţii în zonele tropicale şi subtropicale. Există în jur de 100 de specii de guava, însă cele mai frecvent consumate sunt cele de tip apple-guava. Guava este considerat un fel de fruct – minune pentru că este o sursă foarte bogată de vitamine, în special de vitaminele A, B şi C. Un fruct guava conţine de 5 ori mai multă vitamina C decât o lămâie. În plus, guava este unul dintre puţinele fructe care conţin calciu.

“Am ales fructul guava ca ingredient în iartul de băut Zuzu în primul rând pentru că este un fruct foarte sănătos, bogat în vitamine. Iar combinaţia guava cu nectarine dă iaurtului un gust şi mai bun. În al doilea rând, am vrut să creăm aceasta combinaţie de ingrediente tocmai pentru a sublinia încă o dată faptul că Zuzu este un brand inovativ. De altfel, toate

produsele Zuzu, inclusiv gama iaurturilor de băut, sunt naturale, sănătoase şi gustoase”, a adăugat Traian Simion, director general Albalact.

Iaurturile de băut Zuzu sunt ambalate în cutii Tetra Top de la Tetra Pak, de 330 de grame, cu capac. Este un ambalaj modern, foarte uşor de folosit, de purtat în geantă şi de păstrat în frigider. Iaurturile Zuzu au fost create special pentru a putea fi consumate oriunde şi oricând (acasă, la birou, în maşină, la o întâlnire cu prietenii).

Campania publicitară pentru noile iaurturi de băut Zuzu a început în urmă cu doar câteva zile. Un spot TV de 25 de secunde, realizat în colaborare cu agenţia de publicitate DRAFT FCB, va fi difuzat pe principalele canale TV în perioada decembrie 2007 – martie 2008.

Păstrând linia creativă, spotul comunică faptul că “noul Zuzu te încântă". Când eşti doar TU şi EL, nimic nu mai contează. Îl dai pe gât şi îti vine să cânţi, să dansezi, să te exprimi fără inhibiţii. E momentul tău "zuzu"…de băut! Buna dispoziţie cu Zuzu se trăieşte "live"! În acelaşi timp iaurtul de băut Zuzu este o gură "fresh" de energie şi sănătate. Tocmai pentru a sublinia acest lucru, agenţia a păstrat ca fond musical melodia “Fresh” a formaţiei “Cool and the Gang”.

Din echipa de creaţie au făcut parte Dragoş Rădulescu – art director şi Andreea Păun – copywriter. Clipul a fost regizat de Edoardo Lugari şi filmat la casa de producţie Multimedia Est.

Bucuresti, 17.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.