Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zoetis prezinta viziunea sa de business in Europa, Africa si Orientul Mijlociu

Obiectiv cheie: sănătatea animalelor şi suportul acordat clienţilor săi

ZoetisTM, fosta divizie veterinară a trustului Pfizer, îşi anunţă viziunea pentru mediul de afaceri din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Cu 60 de ani de experienţă în domeniul sănătăţii animalelor, compania pune la dispoziţia clienţilor regionali şi globali cele mai importante produse şi servicii precum şi cei mai pregătiţi oameni în domeniu.

“Suntem uniţi de o viziune comună şi zilnic ne concentrăm forţele spre oferirea unui suport real clienţilor care pot astfel răspunde pozitiv provocărilor pieţei. Le oferim medicamente şi vaccinuri de calitate, completate de produse de diagnosticare, teste genetice şi o gamă largă de servicii”, a declarat Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. “Fiind cea mai mare companie independentă din industrie, suntem dedicaţi exclusiv sănătăţii animalelor , un “ingredient” de bază în afacerea clienţilor noştri”, a adăugat Alejandro Bernal.

În viziunea lui Alejandro Bernal, dezvoltatea puternică şi stabilă a afacerii se concentrează pe 6 direcţii strategice:
1. Crearea unei pârghii între prezenţa locală directă şi relaţiile puternice cu clienţii;
2. Pătrunderea pe pieţele emergente;
3. Continuarea dezvoltării de noi produse şi crearea valorii adăugate în managementul ciclului de viaţă, în vederea extinderii portofoliului de produse;
4. Menţinerea poziţiei de partener preferat pentru accesul la noi produse şi tehnologii;
5. Asigurarea permanentă de produse de calitate superioară;
6. Extinderea afacerilor complementare pentru a deveni un partener de încredere mai complex.

Colaborarea strânsă cu clienţii şi cadrele universitate pentru a răspunde nevoilor legate de sănătatea animalelor

“Zoetis combină prezenţa locală cu relaţiile stabile cu clienţii din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu unde are 2600 de angajaţi, birouri în 17 ţări (unde se vorbesc 20 de limbi diferite) şi îşi desfăşoară activitatea în mai mult de 60 de ţări”, adaugă Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.
Prezenţa Zoetis este susţinută de site-urile de producţie, cercetare şi dezvoltare: Zoetis are patru fabrici în Europa: Catania (Italia), Louvain-la-Neuve (Belgia), Medolla (Italia), Olot (Spania) şi trei centre de cercetare-dezvoltare: Louvain-la-Neuve, Olot şi Zaventem (Belgia).

“Prezenţa noastră locală, susţinută de resursele şi accesul la nivel global, ne permit să răspundem nevoilor specifice ale clienţilor.” declară Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

În plus faţă de cooperarea puternică pe care o are cu clienţii, Zoetis colaborează cu universităţi şi institute de cercetare pentru a contribui la dezvoltarea sectorului care se ocupă cu sănătatea animalelor şi pentru a-i ajuta pe crescătorii de animale. Un exempu în acest sens este parteneriatul cu Universitatea din Stirling, unul dintre cele mai importante institute de cercetare, cu sediul în Scoţia.

“Universitatea câştigă mult ca rezultat al colaborării cu organizaţii din industrie pe proiecte de cercetare şi se concentrează pe acelea cu un impact mai mare, cu aplicabilitate reală, cercetarea pură fiind plasată într-un plan secundar”, declară Prof. Randolph Richards, Universitatea din Stirling. “În cazul nostru, Zoetis ne-a asigurat resursele pe care nu le-am fi putut procura altfel, cu posibilitatea finanţării cu ajutorul Consiliului de Strategie a Tehnologiei (Technology Strategy Board) din Marea Britanie”, a adăugat acesta.

Diversitatea ca punct forte

Astfel de parteneriate de cercetare permit companiei Zoetis să răspundă provocărilor din industrie. “Suntem o companie cu prezenţă în multiple pieţe, cu o cerere puternică pentru proteine (şi producţie) şi o evoluţie considerabilă în ţările în curs de dezvoltare. Avem însă un portofoliu larg de produse şi servicii care, împreună cu valoarea creată de forţa noastră de vânzare, plasează Zoetis într-o poziţie unică în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, în ceea ce priveşte relaţiile puternice cu clienţii. Diversitatea este punctul forte pe care îl oferim clienţilor noştri: În slujba animalelor. În slujba sănătăţii. În slujba dvs.”, a declarat Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Preşedinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Despre Zoetis

Zoetis (zō-EH-tis) este o companie veterinară lider în domeniu, dedicată sprijinirii clienţilor şi a afacerilor acestora. Cu o istorie de peste 60 de ani ca fostă divizie a Pfizer, Zoetis descoperă, dezvoltă, fabrică şi comercializează vaccinuri şi medicamente dedicate atât animalelor de fermă cât şi animalelor de companie. Zoetis a generat venituri anuale de 4.2 milliarde $ în anul 2011 şi are peste 9500 de angajaţi, cu o prezenţă locală în aproximativ 70 de ţări, incluzând 29 de centre de producţie în 11 ţări. Produsele pe care le oferă vin în ajutorul medicilor veterinari, a producătorilor din industria animală şi a celor care cresc şi îngrijesc animale de fermă şi de companie din 120 de ţări.

Paris / Bucuresti, 26.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.