free download 78 travel guides written by experts

Ziua de duminica a fost sub sigla Antena 1

Postul de televiziune a fost lider pe întreaga zi, inclusiv pe prime time
ROmândria, meciul Steaua-Vaslui şi SuperBingo Metropolis aduc distracţie în linie

Duminică, 29 noiembrie, telespectatorii au ales sigla Antena 1 în colţul micilor ecrane. Revenirea Mihaelei Rădulescu în emisiunea ROmândria, meciul Steaua-Vaslui şi a 10-a ediţie de SuperBingo Metropolis au fost combinaţia perfectă pentru a le oferi românilor bună dispoziţie şi pentru a îi ţine departe de telecomandă.

Antena 1a fost lider pe întreaga zi, inclusiv pe prime time

Românii au ales divertismentul de pe Antena 1. Postul de televiziune a fost lider pe întreaga zi, cu un rating de 3.3%, 13,6% share şi 220.000 de telespectatori. Pe locul 2 s-a situat Pro TV, cu 2.9% rating, 12%share şi 194.000 de telespectatori. Prima Tv a ocupat locul 3 cu 1.7%rating, 6.9% share şi 112.000 telespectatori.
Pe întreaga durată a prime time ului, Antena 1 a fost din nou lider, cu un rating de 7.3%, 16.4% share şi 494.000 de telespectatori. Pro TV s-a situat pe locul 2 cu 6.6% rating, 14.7% share şi 443.000 de telespectatori. Pe locul 3 s-a situat Prima TV cu 3.7% rating, 8.2% share şi 247.000 de telespectatori. Datele au fost furnizate de GFK România şi sunt valabile pentru TARGET 15-54.

Mihaelei Rădulescu, cea mai mândră dintre mândre la ROmândria

Concursul de frumuseţe ROmândria, de la Antena 1, a adus telespectatorilor ocazia mult aşteptată de a o revedea pe Mihaela Rădulescu pe micile ecrane, dar şi de a înţelege din nou de ce ţara noastră este renumită pentru fetele frumoase. Mihaela a strălucit printre invitaţi într-o rochie roşie şi s-a dovedit a fi într-o formă deplină după absenţa de pe micile ecrane.

În platoul ROmândria s-au adunat cele mai frumoase mândre, căluşari în costume tradiţionale româneşti, cântece şi dansuri populare. Juriul care a evaluat calităţile fetelor din cadrul concursului a fost format din Nicolae Furdui Iancu, Rona Hartner, Crazy Loop (Dan Bălan), Leonard Doroftei şi Miruna Gheordunescu.
Astfel, Romândria, în intervalul 16.31 şi 18.59 a fost lider de audienţă. Antena 1 s-a situat pe primul loc cu un rating de 5.7%, 15.5% share şi 381.000 de telespectatori. Pe locul 2, din nou Pro TV cu 4.6% rating, 12.6% share şi 309.000 de telespectatori. Prima TV a ocupat locul 3 cu 4.4% rating, 12.1% share şi 297.000 de telespectatori. Datele au fost furnizate de GFK România şi sunt valabile pentru TARGET 15-54.

1.201.000 de telespectatori au urmărit o pe Mihaela Rădulescu la ora 18.38, cand Antena 1 a obţinut un rating de 10.3% şi 22% share.  (target all urban).
O vom vedea pe Mihaela Rădulescu din nou la Antena 1 cu ocazia finalei concursului de frumuseţe, care va avea loc marţi, 1 decembrie. Telespectatorii se pot aştepta atunci la noi motive de mândrie pentru că suntem români, tradiţie şi muzică, totul în compania unor fete frumoase, dornice să câştige titlul de ROmândria.

Fotbal Liga I

Telespectatorii au preferat Antena 1 şi pe durata meciului de fotbal Steaua-FC Vaslui.  În intervalul 20.02-21.54, Antena 1 a fost fost lider de audienţă cu 8.5% rating, 18.1% share şi 572.000 de telespectatori. Pro tv a ocupat locul 2 la egalitate cu Prima TV cu 5.2% rating, 11% share şi 349.000 de telespectatori. Pe locul 3 s-a situat Naţional TV cu 3.1% rating, 6.6% share şi 208.000 de telespectatori. Datele au fost furnizate de GFK România şi sunt valabile pentru TARGET 15-54.

Minutul de aur a fost la ora 21.52, când la meciul Steaua-FC Vaslui de pe Antena 1 se uitau 1.518.000 de telespectatori, postul de televiziune având un rating de 13 % şi 24.4% share. (target all urban).

SuperBingo Metropolis, o emisiune de nota 10 cu peste 10.000 de câştigători
SuperBingo Metropolis s-a învăţat să fie lider de audienţă în fiecare duminică de până acum şi nu s-a lăsat mai prejos nici la a 10-a ediţie, din seara de 29 noiembrie. Nici nu ne mirăm, din moment ce a fost o ediţie de nota 10, unde s-a adunat până la final un număr uriaş de 10.542 de câştigători.

În intervalul 22.05-01.17, pentru a zecea oară consecutiv, Antena 1 a fost lider de audienţă cu 5.1% rating, 17.6% share şi 342.000 de telespectatori. Pro Tv a ocupat locul 2 cu 3.3% rating, 11.5% share şi 223.000 de telespectatori. Naţional TV s-a situat pe locul 3 cu 2.5% rating, 8.8% share şi 171.000 de telespectatori. Datele au fost furnizate de GFK România şi sunt valabile pentru TARGET 15-54.
Minutul de aur a avut loc la ora 23.16, când 946.000 de români au jucat Bingo, Antena 1 obţinând un rating de 8.1% şi 23.2% share. (target all urban).

Oamenii norocoşi se numără la SuperBingo Metropolis

Domnul Petru Cucu, din Vulvan, judeţul Hunedoara, s-a dus la piaţă să-şi cumpere morcovi, cartofi şi cartoane SuperBingo Metropolis. Nu se ştie exact la ce i-au ajutat cartofii şi morcovii, însă cartoanele l-au îmbogăţit cu 900.000 (9 miliarde) de lei. În aceste condiţii, dacă se enervează, îşi poate deschide propria piaţă. „N-am avut timp nici să visez până acum, din momentul în care am aflat că am câştigat acest premiu”. Dacă „timpul înseamnă bani”, se poate deduce că domnul Cucu are acum o gramădă de timp pentru orice!

Ţociu şi Palade au dat două miliarde de lei la două telefoane consecutive: unul în Sibiu şi unul în Piteşti. Mr Bingo a oferit un premiu de 12 milioane în Piteşti unei tinere care avea 12 serii de cartoane, pe principiul „seria şi cartonul”.

SuperBingo Metropolis dublează norocul pe 27 decembrie

În apropierea Anului Nou, premiile explodează! Echipa SuperBingo Metropolis va pune în vânzare cartoane portocalii valabile numai pentru ediţia specială din data de 27 decembrie. Telespectatorii vor putea cumpăra, pe lângă ele, şi cartoane albastre obişnuite care pot fi folosite la ediţiile normale.

Cartoanele portocalii vor fi disponibile în toată luna decembrie, iar românii au motive bune pentru a le cumpăra din timp. Dacă vor fi sunaţi de Ţociu şi Palade, iar pe lângă cartoanele albastre au şi portocalii, primesc suplimentar un premiu de 5000 de lei. În acelaşi stil, dacă se întâlnesc cu Mr Bingo, vor primi un milion de lei pentru fiecare serie de cartoane albastre şi două milioane pentru seria portocalie.

Românii au acum de două ori mai multe motive să cumpere cartoanele SuperBingo, pentru că şi câştigurile de la ediţia specială din data de 27 decembrie le vor umple buzunarele de două ori mai mult. Premiile vor ajunge la peste 3 milioane de euro, pentru a le aduce telespectatorilor  Antena 1 o intrare bună în Noul An.

România lui Bendeac, la o ediţie specială a emisiunii “În puii mei!” a fost lider de audienţă

Ediţia de sâmbată seară, 28 noiembrie, a emisiunii „În puii mei!”, de la Antena 1, a fost lider de audienţă. Telespectatorii au avut parte de mult umor şi râsete în urma unor incursiuni în istoria României, totul în stilul înţepător cu care ne-a obişnuit Bendeac, alături de Buzdugan, Monica Anghel, Daiana Anghel şi o echipă tânără formată din actori talentaţi.

În intervalul 20.30-21.49, Antena 1 a fost lider de audienţă cu 5.8% rating, 13.6% share, 388.000 de telespectatori. Pe locul 2 s-a situat Pro TV cu 5.6% rating, 13.3% share şi 379.000 de telespectatori. Naţional TV a ocupat locul 3 cu 3.3% rating, 7.8% share şi 224.000 de telespectatori. Datele au fost furnizate de GFK România şi sunt valabile pentru TARGET 15-54.

1.352.000 de telespectatori au urmărit „În puii mei” la ora 20.56, când Antena 1 a avut un rating 11.6% şi 23.7% share. (target all urban).

În prima dintre cele patru zile dedicate de Antena 1 Zilei Naţionale, românii au urmărit la „În puii mei!” singura transmisie a cuplului Ceauşescu din deşert, locul unde au fugit de fapt în 89. Emisiunea a inclus şi un moment dedicat Zilei Naţionale, intitulat „La ţară – după alegeri şi înainte de 1 Decembrie, ziua republicii”, cu personaje aflate într-o formă de zile mari şi înzestrate din plin cu umorul dulce românesc.

Bucuresti, 30.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *