Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Ziua Creativitatii la Zilele Biz

Cea de-a 11-a ediție a conferinței Zilele Biz se va încheia mâine, 16 noiembrie, cu Ziua Creativității, zi care aduce în prim plan câteva dintre cele mai influente personalități ale industriei de media, marketing și advertising din România.

Ziua de Media&Marketing este cea mai populară zi a evenimentului, reunind în mod tradițional sute de specialiști în comunicare din agenții și companii. În acest an trece dincolo de problematica industriei de advertising către inspirație, valori și motivație.

Se vor lansa două studii exclusive. Raportul Unlock Market Research analizează CE-ȘI DORESC ROMÂNII ÎN 2012 prin răspunsuri la unele dintre cele mai intense trăiri care ne definesc ca națiune: ce caută românii, pe cine aplaudă, pe cine ascultă, la ce reacționează? Studiul este completat de prezența pe scenă a lui Vintilă Mihailescu, ce va discuta valorile și motivațiile noastre de astăzi. Adina Vlad, Unlock Market Research: “Românii, ca popor, fac un pas înainte și doi înapoi, de frică. Din studiul Unlock Market Research aflăm strategii de lucru prin care putem înfrânge teama.”

Cel de-al doilea studiu al zilei abordează TIPOLOGIILE RECLAMELOR. Este realizat de către Ipsos și va identifica principalele tipologii de reclame și modul în care acestea ating latura emoțională a consumatorilor. Obiectivul studiului îl reprezintă dezvoltarea unui model explicativ care să permită înțelegerea pârghiilor emoționale pe care le activează fiecare tip de reclamă și cum pot fi dezvoltate reclame eficiente în funcție de segmentul țintă.

Alina Stepan, Ipsos Interactive Services: “Fiecare dintre noi rezonăm diferit atunci când privim o reclamă. Unele dintre acestea ne amintesc de starea de siguranță pe care o simțeam atunci când eram copii. Altele, despre bucuria pe care o trăim zi de zi, în timp ce o parte dintre ele ne stimulează să privim spre viitor și să ne întrebăm “Oare cum va fi?” În funcție de motivațiile și personalitatea noastră fiecare dintre aceste tipuri de reclame are un impact diferit.”

Ziua are patru sesiuni de conferință. programul complet se găsește aici. Între speakerii zilei se numără: Vintilă Mihăilescu, George Mihăiță, Cristina Bazavan, Bogdan Naumovici, Liviu David (Next Advertising), Sorin Psatta (BBDO Romania), Gabriela Lungu (The Practice), Miruna Berescu (Festivalul de film Anonimul), Tiberiu Mercurian (Konzept Consulting), Bogdana Butnar, Iulian Padurariu (Marks), Douglas Kaufman (Cocoon Group), Manuela Necula, Albert Nica (Ogilvy Romania), Oana Cociasu (Medic One), Cristian Munteanu (TBWA\Bucharest), Mona Opran (Saatchi & Saatchi X) și alții.

Bucuresti, 15.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *