Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Zilele Italiei la real,-

real,- prezintă în cadrul Zilelor Italiei peste 200 de produse specifice bucătăriei mediteraneene

În perioada 10-23 martie a.c. real,- Hypermarket desfăşoară o amplă acţiune de promovare a produselor italiene în cadrul celor 25 de magazine ale reţelei din România. Evenimentul comercial organizat de real,- Hypermarket se bucură de recunoaşterea şi sprijinul oferite de Ambasada Italiei în România şi de Institutul Italian de Comerţ Exterior (ICE) din Bucureşti. Italia este apreciată ca o ţară a gustului, fie că vorbim de modă sau stil de viaţă, dar mai presus de toate este recunoscută pentru savoarea bucătăriei tradiţionale. În cadrul Zilelor Italiei real,- oferă peste 200 de produse italiene provenite de la 25 de furnizori originari din Italia, din regiunile din nordul peninsulei precum Lombardia, Veneto, Emilia Romagna, Piemonte şi Liguria sau din alte regiuni faimoase precum Toscana, Calabria sau Molise.

Pe parcursul întregii perioade se vor desfăşura numeroase acţiuni de promovare, show-uri culinare, degustări şi multe alte surprize pentru a recrea atmosfera şi savoarea Italiei în magazinele real,-

“Este pentru prima oară când desfăşuram o acţiune de asemenea amploare dedicată faimoasei bucătarii italiene şi a produselor italieneşti atât de bine cunoscute şi îndrăgite de clienţii noştri. Faţă de oferta curentă ne-am pregătit cu încă 200 de produse originare din Italia, fie că vorbim de paste, brânzeturi, mezeluri, cafea, dulciuri sau faimoasele vinuri italiene. Suntem deosebit de onoraţi că inaugurarea Zilelor Italiei la real,- se face sub patronajul excelenţei sale domnul Mario Cospito, Ambasadorul Italiei în România şi a domnului Mario Iaccarino, directorul Institutul Italian de Comerţ Exterior (ICE) din Bucureşti. La real,- avem o tradiţie în ceea ce priveşte oferta de produse italiene caracterizată prin diversitate sortimentală, preţuri bune şi calitate. Sperăm ca şi ediţia din acest an dedicată produselor italiene să se bucure de succes, iar cumpărătorii să fie mulţumiţi de oferta noastră şi a furnizorilor noştri şi să regăsească în magazine spiritul autenticei Italii.” a declarat Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket România.

“Sectorul agroalimentar este unul dintre principalele sectoare economice din Italia, ocupând locul al doilea după cel metalurgic. Producţia totală a acestui sector depăşeşte ca valoare PIB-ul României. O caracteristică a societăţilor italiene de produse agroalimentare este aceea de fi orientate puternic spre export. Astfel, peste 20% din producţia totală este exportată. Produsele noastre sunt cunoscute în întreaga lume, chiar şi în ţări cu o cultură complet diferită de cea occidentală, fiind apreciate nu numai pentru gust dar şi pentru înaltul lor nivel calitativ. Pentru aceste motive ICE a acordat întotdeauna o atenţie deosebită activităţii promoţionale a acestui sector de excelenţă italiană. Graţie disponibilităţii manifestate de către real,- am reuşit să realizăm pentru cel de-al treilea an consecutiv o promoţie de produse italiene. În acest an real,- a făcut un efort extraordinar, care sunt sigur că va aduce bune rezultate, atât reţelei de magazine, cât şi firmelor italiene prezente pe rafturile real,- cu această ocazie”, declara dl. Mario Iaccarino, directorul biroului de la Bucureşti al Institutului Italian de Comerţ Exterior.

Schimburile Comerciale româno-italiene

În primele 11 luni ale anului 2010, schimburile economice dintre România şi Italia au avut o valoare de 9,67 miliarde de euro. România a exportat către Italia mărfuri in valoare de 4,74 miliarde de euro, în timp ce importurile din Italia către România au însumat 4,93 miliarde de euro.

Schimburile comerciale între România şi Italia pe segmentul agroalimentar în primele 11 luni ale lui 2010 s-au ridicat la 692,1 milioane de euro (în creştere cu 4,8% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, pe baza creşterii exportului către Italia cu 8%, asigurând României o balanţă net pozitivă). România a importat din Italia produse agricole şi alimentare în valoare de 206,2 milioane de euro, Italia situându-se pe a şasea poziţie în topul ţărilor furnizoare de astfel de produse, după Ungaria, Germania, Bulgaria, Olanda şi Polonia.

Conform datelor publicate de Institutul Italian de Statistică (ISTAT), principalele produse agro-alimentare exportate de Italia către România în perioada de referinţă au fost: legumele şi fructele (56 milioane de euro), carnea si preparatele din carne (25 milioane de euro), dulciurile si produsele de patiserie (17 milioane de euro), peştele si conservele de peste (13 milioane de euro). S-au înregistrat, de asemenea, valori importante şi la importul din Italia de cafea (13 milioane de euro), conserve şi sucuri din legume si fructe (10 milioane de euro) sau vin (5 milioane de euro). Italia şi-a confirmat poziţia de prim furnizor de paste făinoase (4 milioane de euro) şi ulei de măsline (5 milioane de euro).

Bucuresti, 10.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *