Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zi de top ieri la Antena 1

Postul din Bãneasa a condus clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile!

Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 17.6% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3.5% şi 17.7% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 3% rating şi 15.2% share. În medie, peste 569 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.5

17.7

369

Pro TV

3

15.2

317

Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, întreaga sãptãmânã emisiunea Acces Direct fiind lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public. Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 3.6% şi 17% share, pe targetul com

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:56-19:00)

Antena 1

3.6

17

201

Pro TV

3.1

14.8

174

Kanal D

1

4.9

58

Acasa

1

4.8

56

Prima TV

0.8

3.6

42

În minutul de aur, înregistrat la 17:59, 726 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 276 000 urmãreau „La Mãruţã”.

Minut de aur Urban All

Antena 1

Pro TV

17:59

6.9

26.1

726

2.6

9.9

276

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, dar şi principalele jurnale ale zilei, prezentate de Mihaela Cãlin, s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 11.2% şi 21.4% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.3% şi11.2% cotã de piaţã.

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 13 (13:00-13:51)

Antena 1

2.5

21.4

141

Pro TV

1.3

11.2

74

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 202 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind în medie emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.6% şi o cotã de piaţã de 13.9 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:03-01:01)

Antena 1

3.6

13.9

202

Pro TV

3.1

12

173

Antonia Stoian fost desemnatã de juriul Next Star câştigãtoarea ediţiei cu numãrul doi a concursului difuzat de Antena 1 în fiecare joi seara, de la ora 20.30. Fetita de 12 ani din Târgu Jiu i- a impresionat pânã la lacrimi pe toţi cei prezenţi cu felul în care a interpretat un cântec popular , mai ales cã doar cu cateva minute înainte trãise emoţiile vieţii ei, în platoul show-ului Next Star: reîntâlnirea cu mama, pe care nu o mai vãzuse de doi ani, femeia fiind plecatã la muncã în Spania. Emisiunea prezentatã de Dan Negru a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 17.7% şi un rating mediu de 7.2%, iar în minutul de aur, 21:28, peste 2 716 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul Antoniei pe scena Next Star.

Ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu s-au impus şi ele ca lider detaşat de audienţã, conform datelor oferite de Kantar Media.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban, National
Perioada 26 septembrie 2013

Bucuresti, 27.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.