Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zi de top ieri la Antena 1

Postul din Bãneasa a condus clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile!

Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul urban. Observator 19, Observator 13, Acces Direct precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat şi ele competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului all urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 13.7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

2.7

13.7

280

Pro TV

2.6

13.5

275


Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. În minutul de aur, 19:41, peste 666 000 de telespectatori la nivel urban au urmãrit cu interes ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunându-se ca lider pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, cu 5% rating şi o cotã de piaţã de 20.7%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 19, 19:00-19:49

Antena 1

5

20.7

279

Pro TV

4.7

19.4

262


Antena 1 şi-a devansat principalul competitor şi în intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.6% şi 17.5% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3% şi o cotã de piaţã de 14.4%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT, 16:56-19:00

Antena 1

3.6

17.5

203

Pro TV

3

14.4

167


Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 15.3% şi un rating mediu de 2.6% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 6.8% şi un rating mediu de 1.2 procente. Şi în intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasã pentru fiul meu a fost preferata celor mai mulţi români din targetul comercial, 18-49 urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA, 13:59-16:00

Antena 1

2.6

15.3

148

Pro TV

1.2

6.8

65


Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 13 aducând în faţa micilor ecrane peste 111 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2% şi o cotã de piaţã de 13.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV cu 1.8% rating şi 12.6% cotã de piaţã.

Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul nopţilor albe a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 11.6% şi un rating mediu de 3.2%, în vreme ce Pro Tv înregistra în acelaşi interval orar 10% share şi 2.7% rating.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS, 22:43-01:08

Antena 1

3.2

11.6

334

Pro TV

2.7

10

287


Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si All Urban
Perioada 22 iulie 2013


Bucuresti, 23.07.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.