Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zentiva lanseaza campania TV

„Ibalgin Forte – Forta care opreste durerea puternica”

Ibalgin Forte este primul medicament cu continut maxim de ibuprofen, disponibil in farmacii fara prescriptie medicala

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice din Romania, lanseaza campania TV de promovare a Ibalgin Forte, primul medicament cu continut maxim de ibuprofen (400 mg), disponibil in farmacii fara prescriptie medicala. Campania TV se va desfasura sub sloganul „Ibalgin Forte – Forta care opreste durerea puternica”, in perioada 25 aprilie – 30 iunie si septembrie-octombrie 2008, pe cele mai importante canale TV. Frecventa de difuzare va fi de circa 550-600 de spoturi saptamanal. Conceptul creativ poarta semnatura Ogilvy One Praga, iar componenta de media (strategie, media planning, media buying) este gestionata de catre MediaCom. Valoarea campaniei la rate-card este de aproximativ 7 milioane RON.

„Obiectivul de vanzari al noului produs Ibalgin Forte este de circa 1 milion Euro pentru anul 2008. Suntem increzatori ca tinta este realizabila, dat fiind ca avem atat un produs performant, cu un avantaj competitiv (primul medicament ce contine ibuprofen 400 mg, disponibil fara reteta), cat si o campanie TV bine targetata”, a declarat Iolanda Bilaus, Group Brand Manager CHC Zentiva.

„Filmarea spotului pentru Ibalgin Forte a fost plina de peripetii. Spotul are doua secvente, una in care ploua si alta in care e soare. Evident ca la filmare a fost exact invers: cand s-au filmat scenele initiale, mohorate, apasatoare, pe cer stralucea un frumos soare de primavara, iar cand s-au filmat scenele de final, care trebuiau sa fie luminoase si optimiste, exact atunci ploua cu galeata”, a declarat Maria Ondriash, Brand Manager Zentiva Corporate CHC, coordonatoarea campaniei „Ibalgin Forte – Forta care opreste durerea puternica”.

Principalele grupe de medicamente din portofoliul OTC Zentiva aflate in promovare activa in anul 2008 sunt: analgezicele (sistemice si topice, atat pentru adulti, cat si pentru copii), medicamentele impotriva racelii, gripei si tusei, medicamentele pentru sistemul gastro-intestinal si vitaminele.

Bucuresti, 25.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.