expoplast Sibiu 2019

Zentiva comunica brandul Antinevralgic P intr-o maniera neconventionala, in mijloacele de transport

* Campania derulata sub sloganul „Fara dureri de cap” este o premiera pentru Zentiva in ceea ce priveste suporturile media folosite.
* Antinevralgic P se produce din anul 1963.
* Produsul detine o cota de 12% din piata locala de OTC-uri analgezice. Impreuna cu Algocalmin, detine o treime din piata de profil. Lunar, in Romania se vand in medie 600.000 de unitati de Antinevralgic P.

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a ales drept suport pentru promovarea brandului Antinevralgic P panotajul OOH (out-of-home) in mijloacele de transport in comun. Campania, desfasurata sub sloganul „Fara dureri de cap”, se deruleaza in perioada octombrie-noiembrie 2008, la nivel national. Semnatura creativa apartine agentiei Ogilvy One Praga, planul media fiind dezvoltat de Mediacom.

„Prin aceste mijloace de comunicare – o modalitate neconventionala de promovare in ceea ce priveste produsele farmaceutice -, urmarim sa readucem in atentia consumatorilor un brand care de mai bine de 40 de ani si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor de cap. Antinevralgic P, alaturi de celelalte branduri locale, reprezinta un important motor de crestere pentru compania Zentiva, fiind integrat perfect in portofoliul de produse actual. Valorificarea lor reprezinta una dintre prioritatile strategiei de marketing si vanzari a companiei, utilizand concepte si canale de comunicare care sunt mai aproape de ceea ce simt, de ceea ce au trait sau traiesc zi de zi romanii”, a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.

Campania de comunicare isi propune, pe termen mediu si lung, intarirea increderii consumatorilor actuali in brandul Antinevralgic P, construirea si consolidarea imaginii si notorietatii brandului plecand de la eficienta recunoscuta a medicamentului impotriva durerii de cap. Conform unui studiu efectuat in iunie 2008, Antinevralgic P detine o notorietate asistata (recunoasterea de catre subiecti a brandului, dintr-o lista predefinita de medicamente) de 89%.

Suporturile media alese sunt metroul si autobuzul, inclusiv statiile aferente acestora. In cazul transportului subteran vor fi folosite panouri in statii, panouri turnicheti si stickere pozitionate in garniturile de metrou. De asemenea, vor fi utilizate panourile din statiile de autobuz (“bus sheltere”) si vor fi amplasate stickere in autobuze. Campania de publicitate in autobuze se va desfasura in Bucuresti si in alte 10 orase din tara, printre care Iasi, Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara si Galati.

Bucuresti, 23.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *