Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ZenithOptimedia WW aniverseaza 25 de ani

Zenith

ZenithOptimedia Worldwide aniverseaza astazi implinirea a 25 de ani!

Pe 30 Octombrie 1988, Zenith Media isi deschidea portile afacerii intr-un depozit reamenajat din Paddington, Londra.

Fost departament de media buying in cadrul Saatchi & Saatchi, BSB Dorland si KHBB, Zenith Media isi continua drumul ca entitate de sine-statatoare. Initial doar in UK, unde isi pastreaza sediul central, agentia se extinde la nivel international, lansari notabile avand in China in 1994 si US in 1995.

In 1989, Publicis lansa Optimedia in Franta, astfel ca in anul 2000 cele doua afaceri au fuzionat, lucru determinat de faptul ca Publicis Groupe a achizitionat Saatchi & Saatchi.

In acelasi an 2000, urmand un traseu similar cu firma-mama, s-a nascut si Zenith Media Romania, din departamentul de media al agentiei Bates Centrade Saatchi & Saatchi.

In 2002, ZenithOptimedia isi inaugureaza pozitionarea, unica de altfel, si totodata angajamentul sau in performanta de marketing: The ROI Agency. Pornind de la radacinile sale de media buying, ZenithOptimedia a crescut considerabil. Expansiunea sa a cuprins noi companii specializate: Performics (digital performance marketing), Newcast (branded content), Moxie (full service digital), Ninah (analytics) and Sponsorship Intelligence.

Anul 2012 a dezvaluit o noua etapa a abordarii de marketing, dinamica si in timp real : LIVE ROI!

Anul 2012 a marcat si re-brandingul agentiei locale, inclusiv schimbarea de nume din Zenith Media Romania in Zenith Romania.

Steve King, CEO, Worldwide ZenithOptimedia, a afirmat: “ Ma simt deosebit de mandru ca sunt alaturi de retea inca de la lansarea sa, din anul 1988. Consider ca dezvoltarea acestui business, dincolo de toata recunoasterea de care se bucura la nivel de clasificare, isi datoreaza succesul de durata oamenilor extraordinari pe care ii are, precum si spiritului intregii retele, dar si scopului clar si directiei pe care o dobandim din pozitionarea ROI. ZenithOptimedia a fost agentia de media cu cel mai mare succes la nivel global, iar la momentul de fata este una dintre cele mai mari, mai dinamice si mai respectate agentii din intreaga piata”

Maria Tudor, CEO, Zenith Romania: “In 1997, eram director de media la Bates Centrade Saatchi& Saatchi. In acelasi an, mergeam la Londra pentru a fi “indoctrinata” cu valorile si cultura Zenith. Imediat dupa, am participat la prima conferinta globala a tinerei retele Zenith Media. A trecut o perioada aparent lunga, dar dominata de o constanta: provocari permanente. Alaturi de mereu cea mai buna echipa. Am savurat impreuna fiecare clipa si o facem si astazi, cu aceeasi pasiune si entuziasm ca la inceputuri. Si, parca si profesional, devenim mai buni cu fiecare zi.”

Pentru a marca cea de-a 25-a aniversare, ZenithOptimedia demareaza un studiu global major, pentru a vedea cum se poate schimba lumea in urmatorii 25 de ani. Studiul vizeaza modul in care se vor dezvolta economiile globale, cum se va transforma societatea, cum descoperirile tehnologice vor imbunatati viata de zi cu zi, si cum ne vom bucura de zona de entertainment in anii ce vor urma. Zenith Optimedia va publica studiul in Decembrie.

Bucuresti, 30.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.