Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zanul BT te ajuta sa faci acum ce visai de mic

O nouă campanie BT: MasterCard Forte, cardul de cumpărături
fără limită de dorinţe

Care dintre noi, când a fost mic, nu şi-a dorit să aibă un lucru şi, din diferite motive, nu l-a primit? Poate un trenuleţ, o chitară sau o bicicletă … Iar lista cu dorinţe ar putea continua. „Fă acum ce visezi de mic! Dacă nu acum, atunci când?” este headlineul celei mai noi campanii marca Banca Transilvania & Agenţia de publicitate Three, pentru cardul de shopping MasterCard Forte. Campania are la bază o strategie care cuprinde strategii de marketing, advertising şi PR, iar personajul central este, şi de această dată, Zânul BT, fericit că a reuşit să îşi cumpere ceea ce dorea de când era zân mic: o chitară.

Cu un concept bazat pe psihologia consumatorului, pe hedonism, campania aduce în centrul atenţiei produsul BT MasterCard Forte care, prin avantajele sale, oferă posibilitatea posesorului său de a-şi cumpăra, de a-şi dărui ceea ce doreşte. Produsul este poziţionat, prin urmare, ca fiind „cardul fără limită la capitolul dorinţe”. Obiectivul de business pe care Banca Transilvania şi l-a trasat prin această campanie este de a emite 15.000 de carduri MasterCard Forte în cele 3 luni de promoţie, în perioada cuprinsă între 1 aprilie şi 30 iunie a.c.

Sergiu Mircea, Directorul de Marketing & Comunicare al Băncii Transilvania: „Campania are la bază un mix de medii şi instrumente de comunicare, de la spot tv, redesenarea siteului www.starbt.ro, reclame online şi în offline, componentă de social media, decorări ale unităţilor băncii, până la publicitate outdoor. De departe, realizarea spotului tv a fost, ca de obicei, marea şi frumoasa aventură, cu aproximativ 20 de ore de filmări în 8 locaţii diferite în Bucureşti, dar şi 6 personaje care ne ajută să transmitem un mesaj în care ne regăsim cu toţii”.

MasterCard Forte face parte din programul de loialitate Star BT, program care se adresează celor care au carduri de credit emise de Banca Transilvania. Conform campaniei, persoanele care solicită un astfel de card, în perioada 1 aprilie – 30 iunie, beneficiază de 3 luni de graţie, 3 luni de puncte duble Star BT şi costuri 0 de emitere. Star BT are peste 4.000 de magazine partenere, care pot fi consultate pe siteul menţionat, câteva exemple în acest sens fiind următoarele: Altex, Domo, Flanco, eMAG, Media Galaxy, Praktiker, Regina Maria, Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Cărtureşti, Librarium, Nemira, Ecco, Benvenuti sau Centrofarm.

Campania a fost concepută şi implementată de către Direcţia Marketing & Comunicare a Băncii Transilvania, în colaborare cu Agenţia de publicitate Three.

Bucuresti, 25.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.