Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zanul Bancii Transilvania vede dublu!?!

 Cum ar fi ca tot ce ne place sa fie dublu: doua case, doua masini, doua vacante de doua saptamani in doua insule din doua oceane diferite? Asa vede lucrurile Zanul Bancii Transilvania in ultimul spot marca Next Advertising si pentru ca inceput sa vada totul dublu, Zanul s-a pricopsit cu o vizita la oftalmolog. Se va alege el oare si cu o pereche de ochelari ?


Noua campanie realizata de Next Advertising pentru Creditul de doua ori cat casa de la Banca Transilvania cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money Chanel si Hallmark. „Un produs cu un nume atat de sugestiv cum este Creditul de doua ori cat casa merita o campanie pe masura. Totul porneste de la oferta incredibila a Bancii Transilvania. Atat de incredibila incat si specialistii sunt uimiti. Reprezentantul bancii trebuie chiar sa mearga la un control din cauza asta. Si de aici stiti si voi povestea. Toate executiile se invart in jurul a doua cuvinte cheie: "dublu" si "incredibil". In spotul TV s-a ales folosirea zanului, reprezentantul consacrat al Bancii Transilvania, iar in cel radio, marile si unicele atractii turistice ale patriei se dubleaza. Daca inca nu vedeti totul dublu inseamna ca trebuie sa treceti pe la Banca Transilvania”, declara Ciprian Banica, Copywriter  Next Advertising.

La realizarea acestui proiect au participat Liviu David – Creative Director, Ciprian Banica – Copywriter, Ingrid Weber – Account Manager si echipa Bancii Transilvania.
Spotul a fost regizat de Thor Saevarsson si produs de Multimedia Est.

Creditul de doua ori cat casa este adresat atat IMM-urilor, cat şi persoanelor fizice, cu ajutorul acestuia putand fi acoperit necesarul de resurse suplimentare de capital al micilor întreprinzători, precum şi nevoile de finanţare ale persoanelor fizice.

Bucuresti, 13.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.