free download 78 travel guides written by experts

YTONG – „De 80 de ani, lider mondial în BCA”, campanie dezvoltata de Xella Ro si Propaganda

Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat şi deţinătoarea mărcii premium YTONG) şi agenţia de publicitate Propaganda au lansat campania de comunicare a sistemului YTONG – “De 80 de ani, lider mondial în BCA”. Aceasta se va desfăşura pe parcursul anului 2009 şi va fi declinată în presa scrisă de specialitate (construcţii şi home&deco), new media şi radio. De asemenea, campania YTONG va fi susţinută prin PR cu ajutorul Free Communication, agenţia care gestionează contul de relaţii publice al Xella RO.  

Ideea campaniei este una simplă. Ytong a inventat BCA-ul în timpuri când lumea era mult mai diferită decât astăzi. De atunci, umanitatea a cunoscut un progres exponenţial în toate domeniile, iar Ytong a fost şi este în continuare parte din această evoluţie, parte din istorie. Campania pune accentul pe perfecţionarea continuă a produsului şi menţinerea inclusiv în prezent a poziţiei de lider mondial, prin oferirea de beneficii indubitabile precum termoizolaţia proprie excelentă, rezistenţa la compresiune sau rezistenţă remarcabilă la foc.

“Cred că pasul făcut alături de echipa Propaganda va fi unul eficient, din mai multe motive. În primul rând, oferă o umbrelă conceptuală foarte generoasă şi flexibilă totodată, prin care se scot în evidenţă beneficiile YTONG, în funcţie de context şi target. În al doilea rând, are mare potenţial de memorabilitate, prin revocarea unor momente recunoscute de toată lumea şi de impact. În al treilea rând, are un fir logic simplu şi uşor de urmărit: YTONG este primul BCA din istorie, timp de 80 de ani s-a perfecţionat continuu şi iată că şi în prezent este cea mai bună alegere în materie de materiale de construcţii”, a declarat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).

“Comunicarea în zona materialelor de construcţii, cel puţin în România, este puternic orientată către beneficii concrete, de cele mai multe ori însoţite de o metaforă drăguţă sau un umor caracteristic. Este un mod de comunicare punctuală, de genul “cel mai bun preţ” ori “numărul unu”. În cazul nostru, YTONG ar fi putut fi ramificat într-o serie de beneficii tehnice diverse, fără a avea neapărat o comunicare unitară. Însă noi am dorit mai mult decât atât. Iar direcţia nu a fost atât de dificilă, din moment ce YTONG este de fapt primul BCA inventat şi liderul mondial. Este un argument puternic şi suficient pentru oricine şi creează o imagine clară, distinctă a produsului”, a explicat  Daniel Gherghescu, Account Supervisor Propaganda.

Obiectivele campaniei sunt comunicarea clară şi totodată îndrăzneaţă a beneficiilor care diferenţiază sistemul YTONG pe piaţă şi susţinerea produsului premium în faţa  principalele categorii de public ţintă.

Din echipa Xella Ro care va coordona implementarea strategiei de advertising fac parte Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG –HU-RO) şi Alexandra Rosetti, Specialist Marketing.

Echipa Propaganda este formată din Simina Leotescu (Head of Strategy), Luciana Bodolan (Strategic Planner), Mădălina Oanţă (Client Service Director), Daniel Gherghescu (Account Supervisor), Andrei Tripşa (Creative Director), Costin Călugăru (Copywriter), Amandine Heyndrickx (Art Director) şi Manole Sava (Fotograf).

Bucuresti, 07.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *