Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Y&R deruleaza campania pentru Creditul Imobiliar BCR

O nouă campanie media a fost lansată de BCR în colaborare cu Y&R pentru promovarea noului său produs de creditare imobiliară. Derularea campaniei a început pe 5 mai şi va continua în lunile de vară pe posturile TV şi în mediile complementare, print, radio şi internet.
 
Ideea din spatele campaniei este importanţa pe care trebuie să o acordăm aspectelor esenţiale de care trebuie să ţinem seama atunci când ne alegem o locuinţă, cum ar fi poziţia apartamentului, vecinii şi hobby-urile lor, sau tipul de administrator cu care vom avea de-a face.
„Am vrut să comunicăm prin acestă campanie mai mult decât avantajul evident al produsului de creditare, cea mai mică dobândă. Ne-am dorit să transmitem acea stare de confort psihic pe care o obţii atunci când banii nu mai sunt o problemă şi descoperi că există lucruri mult  importante pe care trebuie să le iei în calcul când îţi alegi o locuinţă. Trebuie, în primul rând, să te gândeşti dacă acea casă va fi un loc plăcut în care să trăieşti, să iei în considerare şi mediul în care îţi vei creşte copiii şi să nu uiţi că, practic, vei locui cu acei oameni care vor fi vecinii tăi mult timp de atunci înainte” declară Cristian Ionescu, Account Director Y&R.

Reprezentanţii BCR au considerat că, adresându-se tinerilor activi din punct de vedere social, pentru care confortul şi calitatea sunt mai importante decat aspectele financiare, campania se sincronizează cu dorinţele şi aspiraţiile consumatorilor.

„Suntem siguri că puţini se gândesc la toate aspectele pe care le implică alegerea unei locuinţe nepotrivite. Majoritatea celor care solicită un credit sunt mult mai preocupaţi de aspectul financiar şi se raportează mai ales la dobânda pe care o vor avea de plătit. Noi am dorit să transmitem clienţilor noştri că acum pot lăsa în seama noastră grijile financiare şi se pot concentra şi pe alte aspecte, la fel de importante”, declară Georgiana Badea, Head of advertising BCR.

Spotul a fost regizat de renumitul regizor spaniol, Bruno Zampordi, cu ocazia primei sale filmări în România şi produs în colaborare cu Multimedia Est (Production Director – Dragoş Vîlcu, Executive Producer – Dragoş Potop). Filmarile au avut loc în 5 locaţii în şi împrejurul Bucureştiului, cu şedinte foto realizate în paralel cu filmarea propriu-zisă.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este alcatuită din Daniel Pană (Marketing Director) şi Georgiana Badea (Head of Advertising), reprezentanţii BCR, şi echipa Y&R formată din Anca Puiu (Creative Director), Dan Şerbanescu (Senior Art Director), Viorel Timaru (Senior Copywriter), Viorel Rădulescu (A/V Production Manager), Cristian Ionescu (Account Director) şi Ilinca Străjan (Senior Account Executive).

Bucuresti, 23.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.