Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Young Lions Print face impresie

pentru Romania in 2008

Impression Graphics Romania si Biroul Cannes Lions in Romania anunta rezultatele Gradinitei pentru Young Creatives – Print, o categorie cu traditie in economia Scolii Alternative de Gandire Creativa din 2008. Cristina Calota – Pedro Pahl formeaza prima echipa mixta din istoria scolii. Cele doua finaliste – PunkRockCandyShop (Silvia Gheorghe – Tempo) si Calota Coanda (Ogilvy) au avut valori si prestatie similara. In urma unor noi brief-uri rezolvate de veteranii fiecarei echipe, am ajuns la o concluzie fericita: Pedro Pahl (art, 27 de ani ) si Cristina Calota (copy,  27 de ani) formeaza prima structura mixta din istoria scolii.

“Am ales aceasta solutie neconventionala din mai multe motive: valoarea celor doi ramane la fel de sustinuta in noua formula, varsta ii recomanda pentru presiunea competitiei, iar 2008 e ultimul an care le ofera oportunitatea de a participa ca si concurenti la Young Creatives Print. Si Silvia Gheorghe – un copy jucaus, direct, in control, dar si Ionut Coanda – un art inteligent, talentat si cu minte de strateg sunt, ambii, in postura de a mai participa la inca doua editii ale competitiei.”, a declarat Roxana Balan, project managerul Scolii Alternative de Gandire Creativa.

“Sunt impresionat de dorinta de evolutie a tinerilor creativi romani. Astfel de juniori cu potential merita toata sustinerea pentru a se forma si a intra in competitii internationale de prestigiu. E o oportunitate pentru ei, la nivel individual si in cele din urma e o oprtunitate pentru industria noastra”, a declarat Geo Baraian, CEO al Impression Graphics Romania si una din prezentele romanesti interesante la Berlin School of Creative Leadership.

“Pentru ca ar fi fost nedrept sa-i neglijam pe cei care nu intra in competitie, dar s-au aflat atit de aproape de festival, ne-am gandit la formule care sa-i puna in valoare si pe mai tinerii finalisti. Silvia Gheorghe fiind la o specializare in Germania nu va putea ajunge la eveniment, dar lui Ionut Coanda i-am oferit statutul de Visual Craft Tutor pentru 15 for Cannes. Astfel, el va participa la festival in calitate de ghid si observator”, a mai adaugat Roxana Balan.

Asadar, formula celor care pleaca in 2008 catre experienta Leilor e nu de doi, ci de trei Young Lions: doi in competitie, al treilea ca mentor al juniorilor de la 15,  pe zona de analiza vizuala.

La Cannes, timp de 24 de ore echipele selectate vor lucra folosind resurse Getty Immages si Adobe, carora li se adauga cele de la Apple. Brieful, oferit de o organizatie aleasa de echipa Cannes Lions (cel mai adesea brief-ul apartine unei structuri non-profit) este oferit tuturor competitorilor. Echipele de print proceseaza informatia brief-ului de seara, si apoi lucreaza a doua zi. Pana la inchiderea Palais des Festivals echipele trebuie sa predea o singura solutie pentru brief-ul dat.

Castigatorii sunt alesi de juriul de la sectiunea Print.

Aur, argint si bronz sunt medaliile oferite castigatorilor, iar echipa care e rasplatita cu Gold va fi prezentata audientei la ceremonia de acordare a premiilor pentru  categoriile Press, Cyber si Design, din seara de 18 iunie.

Echipa de Print a Romaniei a parcurs din feburarie pina in iunie un traseu elaborat, de pregatire intensa, in egala masura teoretica si practica, in contextul a patru luni de exigente, acumulare de informatie si competitie intre echipe. Au fost selectate inital 14 echipe dintr-un numar consistent de aplicanti. Au fost selectate 8 pentru prezentarea finala si finaliste au fost Velcro, Punck RockCandyshop si Calota-Coanda, ultimele doua detasandu-se clar de pluton.

In fiecare an, dupa preselectia cu jurati, au loc interviuri cu cei 3 finalisti si un nou proces de selectie, operat de fondatorul scolii si purtatorul valorilor Cannes Lions in Romania
Ca in fiecare an, decizia finala ii apartine Teodorei Migdalovici, in economia evaluarilor finalistilor, contand, dincolo de creativitate si  gradul de rezistenta la stres, experienta in alte competitii de gen, prezenta activa la  proiectele asociate ale scolii si varsta.

Pregatirea si selectarea echipelor s-a realizat in contextul Scolii Alternative de Gandire Creativa, pe numele sau jucaus si lejer auto-ironic, Gradinita.

Anul acesta Young Lions – Print este sustinuta de Impression Graphics Romania, una dintre tipografiile cu prestigiu si cu o istorie de invidiat pe piata locala. Impression Graphics Romania face astazi parte din grupul european Impression Group, conservand intacta reputatia retelei.

Bucuresti, 09.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.