Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Yellow Canary – platforma care luptă cu impactul emoțional negativ al COVID-19

Yellow Canary

Yellow Canary este o platformă creată de specialiști și doctori în neuroștiințe și psihologie, pornind de la o metodologie de studiu creată de Universitatea Harvard, inițiată și dezvoltată de către Buyer Brain, companie specializată în Consumer Insights, în parteneriat cu Terragni Consulting, companie specializată în Consumer Engagement.

Platforma analizează starea emoțională și psihologică a persoanelor care se înscriu prin completarea unui studiu și a fost gândită ca un sistem de alertă timpurie pentru persoanele care resimt un impact emoțional negativ în această perioadă. Rezultatul obținut indică utilizatorului dacă ar trebui să intre în legătură cu unul dintre psihologii implicați în proiect, pentru consiliere psihologică gratuită.

Despre Yellow Canary

Inspirația pentru numele platformei are ca sursă vechile povești ale minerilor care foloseau un canar ca sistem de avertizare pentru lipsa de oxigen din mină.

Yellow Canary

Efectele COVID-19 se resimt în foarte multe aspecte ale vieții, întrucât acest virus redefinește interacțiunile sociale, naște panică, anxietate, destabilizează economia, creează un mediu impredictibil, necunoscut și instabil.

Aceste efecte nu se resimt doar pe moment, pentru că ele funcționează asemenea unui cutremur de magnitudine înaltă – lăsând semne vizibile.

Pentru ca societatea să își poată reveni cât mai rapid și sigur, este nevoie de o analiză atentă a nucleului, care va indica impactul real al acestei pandemii asupra echilibrului emoțional al membrilor societății.

Cum funcționează Yellow Canary

Utilizatorii își creează un cont pe site și completează zilnic studiul. Rezultatele vor apărea automat în contul creat, imediat după finalizare. Testarea zilnică este importantă, pentru că oferă datele necesare urmăririi evoluției stării utilizatorului și ajută la obținerea unor informații concludente. În funcție de rezultat, utilizatorul poate fi pus în legătură cu psihologii parteneri, pentru a beneficia de consiliere gratuită. Consilierea psihologică este asigurată de către psihologi independenți sau specialiști din cadrul ONG-ului Respiro.

Platforma poate fi accesată aici: https://www.yellow-canary.org/.

*Proiectul a fost gândit și dezvoltat de către Buyer Brain și Terragni Consulting, implementat de Lemon Studio, Coding Heads, AIPSS și Prime Telecom, derulat în parteneriat cu ONG-ul Respiro și psihologi independenți.

Despre Buyer Brain

Buyer Brain este o companie de Consumer Insights, specializată în înțelegerea comportamentului consumatorului, care folosește intrumente ce au la bază neuroștiința aplicată în marketing, cu scopul identificării soluțiilor inovative pentru îmbunătățirea experienței consumatorului.

Terragni Consulting, partener Buyer Brain, este o companie de Consumer Engagement specializată în Employer Branding și soluționarea problemelor din acest domeniu.

Lemon Studio este o companie de comunicare, ce folosește științele comportamentale și neuroștiințele pentru a crea campanii de comunicare creative și eficiente, cu scopul de a atinge obiectivele de business.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.